عصر بازار

افزایش ۱۰ تا ۲۰ درصدی حقوقها

حقوق اردیبهشت‌ماه بازنشستگان کشوری واریز شد

عصر اعتبار- حقوق اردیبهشت ماه تمامی بازنشستگان کشوری به حساب‌شان واریز شد.

حقوق اردیبهشت‌ماه بازنشستگان کشوری واریز شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از  ایسنا، حسین بخشی زاده، مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری، گفت: با تامین اعتبار صورت گرفته، حقوق، حق عائله مندی و اولاد اردیبهشت ماه تمامی بازنشستگان کشوری عصر روز گذشته (چهارشنبه) به حساب این افراد واریز شد و قابل برداشت است.


    وی تاکید کرد: حق عائله‌مندی و اولاد کلیه بازنشستگان و موظفین تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری با اعمال ضریب جدید سال 96، به همراه حقوق اردیبهشت ماه پرداخت شده است.


    بخشی زاده با اشاره به اینکه حقوق همه بازنشستگان کشوری از فرودین امسال 10 درصد افزایش یافته است، اظهار کرد: علاوه بر 10 درصد افزایش حقوق که اندکی بیش از تورم اعمال شده است، با تخصیص 2400 میلیارد تومان از سوی دولت یازدهم و اختصاص یک ردیف بودجه در بحث افزایش پلکانی و همسان سازیِ حقوق، بازنشستگان کشوری که زیر دو میلیون و 100 هزار تومان دریافت می کردند به طور میانگین 20 درصد افزایش حقوق داشتند.


    به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، وی همچنین یادآور شد: با اجرای افزایش پلکانی و همسان سازی، کف حقوق بازنشستگان کشوری که با 30 سال سابقه بازنشسته شده اند، از 900 هزار تومان به یک میلیون و 150 هزار تومان افزایش یافت.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی