عصر بازار

بانک آینده استخدام می کند

عصر اعتبار- بانک آینده برای تکمیل کادر کارشناسی خود در مقاطع و رشته‌های مورد نیاز مندرج در متن خبر، دعوت به همکاری می‌نماید.

بانک آینده استخدام می کند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، بانک آینده به عنوان یکی از بانک‌های خصوصی کشور با ویژگی‌های متمایز در عرصه بانکداری پیشرفته و با اعتقاد به سرمایه انسانی به عنوان برجسته‌ترین شایستگی کلیدی برای ایجاد مزیت رقابتی، از افراد متعهد، متخصص، مجرب و با انگیزه، از بین دانش آموختگان رشته‌های ذیل و برای مشاغل کارشناسی، دعوت به همکاری می‌نماید.

    واجدین شرایط فوق در صورت دارا بودن شرایط عمومی ذیل:

      -  کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار (MBA) با گرایش محصول و بازار با حداقل 3 سال تجربه در تحقیقات بازاریابی و مدیریت توسعه محصول: 1 نفر
     -   کارشناسی ارشد اقتصاد و دارای حداقل 3 سال تجربه در حوزه تحلیل اقتصاد کلان آمار کاربردی و مسلط به نرم افزارهای آماری-کاربردی: 1 نفر
       - کارشناسی ارشد مدیریت استراتژیک دارای حداقل 3 سال تجربه موثر در برنامه‌ریزی استراتژیک و مدیریت استراتژی بانکی: 1 نفر
      -  کارشناسی ارشد مهندسی صنایع با تجربه در زمینه‌ی طراحی محصولات و خدمات بانکی: 1 نفر

    متقاضیان محترم در صورت برخورداری از روحیه‌ی ارزش آفرینی و تجربه کافی، می‌توانند درخواست خود را از طریق ثبت نام در فرم دعوت به همکاری حداکثر تا تاریخ 1396/03/25 تکمیل فرمایند.

    بدیهی است پس از بررسی درخواست‌های واصله، از متقاضیان واجد شرایط، برای انجام مصاحبه تخصصی، دعوت لازم به عمل آورده می‌شود. قضاوت خواهند فرمود که ثبت نام افراد، تعهدی برای بانک در جهت استخدام ایجاد نمی‌نماید.

    پیشاپیش، از این که بانک آینده را برای ادامه فعالیت بعدی خود انتخاب می‌نمائید، ابراز خرسندی نموده و امید است، در صورت رسیدن به توافق، شرکای خوبی برای یکدیگر و طرف‌های مورد اعتمادی برای مشتریان و سایر ذی‌نفعان بانک باشیم.

    معاونت سرمایه انسانی و توسعه مدیریت بانک آینده

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی