عصر بازار

مدیرعامل بیمه آسیا:

اختصاص بیست و چهار درصد از کل پورتفوی صنعت بیمه کشور به بیمه های درمان

عصر اعتبار- گردهمایی کارشناسان بیمه های درمان بیمه آسیا با رویکرد نظارت با حضور مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره، معاونین و مشاورین مدیرعامل، مدیران، معاونین صدور و خسارت و کارشناسان بیمه های درمان شعب سراسر کشور بیمه آسیا در مشهد مقدس برگزار شد.

اختصاص بیست و چهار درصد از کل پورتفوی صنعت بیمه کشور به بیمه های درمان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دکتر کاردگر، نایب رییس هیأت‌مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در این گردهمایی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این شرکت در سال 1395 گفت: دو رشته شخص ثالث و بیمه‌های درمان برای صنعت بیمه بسیار مهم هستند و سهم بالایی را از کل پرتفوی صنعت بیمه به خود اختصاص داده‌اند. در همین راستا سال گذشته همایشی را در مورد شخص ثالث در تهران برگزار کردیم و مسائل رشته شخص ثالث در آنجا بیان و راهکارهای لازم در حوزه نظارت و کنترل ارائه شد و خوشبختانه در پایان سال 95 براساس تدابیر اندیشیده شده، نتایج خوبی به دست آمد.
    نایب رئیس هیات مدیره بیمه آسیا با اشاره به تغییر قانون شخص ثالث افزود: تغییر این قانون باعث شد امروز ما دغدغه ای از ناحیه فروش شخص ثالث نداشته باشیم. امیدواریم نگرانی‌های دیگر ما هم در مورد شخص ثالث که از قدیم وجود داشته است حل شود و قابل حل هم هست.
    دکتر کاردگرافزود: رشته دیگر مربوط به بیمه‌های درمان است که طبق آمار مقدماتی صنعت بیمه از سوی بیمه مرکزی، امروز حدود بیست و چهار درصد از پورتفوی کل کشور را به خود اختصاص داده است. در این رشته تعیین نرخ، افزایش K کالیفرنیا و افزایش هزینه‌های درمان نگرانی‌هایی را برای صنعت بیمه در رشته بیمه‌های درمانی ایجاد کرده است.
    مدیرعامل بیمه آسیا با استقبال از برگزاری گردهمایی کارشناسان بیمه‌های درمان و تاکید بر اهمیت آن، تصریح کرد: دغدغه‌های بیمه‌های درمانی باعث شده امروز سندیکا ی بیمه گران به تعیین حداقل نرخ برای رشته درمان تمایل پیدا کند. انتظار داریم ارائه نرخ در حوزه صدور با تحلیل و بررسی دقیق و با نیم نگاهی به سهم بازار و سود و با اطلاع کافی از وضعیت هر استان انجام شود.
    نایب رییس هیأت‌مدیره بیمه آسیاتصریح کرد: در ارائه نرخ باید به نسبت خسارت و ضریب خسارت این رشته توجه شود و این کار تنها با داشتن اطلاعات کافی از داده‌های رشته و صنعت در استان از سوی کارشناس ممکن است. کارشناس باید اطلاعات چند ساله رشته درمان را در منطقه خود و خسارت‌های معوق و پرداخت خسارت بیمه‌نامه در سال‌های مختلف را مدنظر قرار دهد.
    سخنرانی معاون مدیرعامل در بیمه‌های اشخاص و مسئولیت،معاون بازاریابی و توسعه فروش،مدیربیمه های درمان بیمه آسیا ، برگزاری چهار کارگروه صدور، خسارت، نظارت و امور قراردادها وتقدیر از کارشناسان نمونه مدیریت بیمه های درمان از دیگر بخش های گردهمایی کارشناسان بیمه‌های درمان بیمه آسیا با رویکرد نظارت بود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو