عصر بازار

ساخت ۴۰ خانه امید برای بازنشستگان کشور

عصر اعتبار- رئیس هیات مدیره صندوق بازنشستگی گفت: تاکنون برای بازنشستگان زیرپوشش این صندوق ۴۰ خانه امید در کشور احداث شده است.

ساخت ۴۰ خانه امید برای بازنشستگان کشور
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار» به نقل از ایرنا، روابط عمومی استانداری بوشهر، روز سه شنبه به نقل نعمت الله ایزدی در نشست با استاندار افزود: در خانه های امید برنامه های فرهنگی و هنری اجرا می شود.
    وی ادامه داد: امسال برای تکمیل خانه های امید در کشور 150میلیارد ریال مصوب شده است.
    ایزدی اظهار کرد: هر خانه امید در زمینی به مساحت 600 متر در بوستان احداث می شود و 8 تا 10 میلیارد ریال هزینه دارد.
    وی با قدردانی از همکاری و مشارکت استانداری بوشهر در احداث خانه امید بیان کرد: تلاش می شود خانه های امید در مرکز استان و شهرستان هایی که جمعیت زیادی دارند ساخته شود.
    ایزدی ادامه داد: در زمان حاضر برای ساخت خانه های امید در حال جانمایی هستیم.
    وی یادآور شد: در زمان حاضر یک میلیون و330هزار بازنشسته زیر پوشش صندوق بازنشستگی کشور است که بیشترین تعداد آنها مربوط به خراسان رضوی با 105هزار نفر است.
    ایزدی بیان کرد: استان بوشهر نیز در زمان حاضر پنج هزار و 800 بازنشسته زیر پوشش صندوق بازنشستگی کشور دارد.
    وی گفت: امسال 310 هزار میلیارد ریال برای تامین حقوق بازنشستگان زیر پوشش صندوق بازنشستگی کشور مصوب شده و ماهانه 28 هزار و 500 میلیارد ریال حقوق پرداخت می شود.
    ایزدی افزود: امیدواریم با همکاری و مشارکت مسئولان استان بوشهر با جانمایی خانه امید عملیات اجرایی آن در بندر بوشهر بزودی آغاز شود.
    استاندار بوشهر گفت: ساخت خانه های امید نقشی مهم در تامین بخشی از مطالعات بازنشستگان دارد که ساخت خانه امید در مرکز استان و برخی شهرستانها امری مهم و ضروی است
    وی افزود: شهر ساحلی بوشهر با محدودیت زمین برای اجرای برخی پروژه‌‌ها رو برو است که برای ایجاد خانه امید در مرکز استان نیازمند مشارکت همه جانبه هستیم.
    سالاری با بیان اینکه ساخت و ساز در سواحل، نمای دریا را نازیبا می‌ کند تاکید کرد: برای ساخت خانه امید علاوه بر پارک‌ها و بوستان‌ها، دهکده گردشگری دریایی نیز می ‌تواند مورد توجه قرار بگیرد.
    استاندار بوشهر بیانکرد: در زمان حاضر بیش از 300 میلیارد ریال در دهکده گردشگری دریایی بوشهر سرمایه‌گذاری شده که تا 1.5 سال آینده 500میلیارد ریال دیگر نیز توسط بخش خصوصی در توسعه و اجرای طرح‌های مختلف ورزشی، تفریحی و رفاهی آن سرمایه‌گذاری خواهد شد.
    سالاری با اشاره به آغاز عملیات اجرایی بزرگ‌ترین مجموعه ورزشهای آبی کشور در دهکده گردشگری بوشهر‌ گفت: در پی انعقاد تفاهم‌ نامه با سازمان میراث فرهنگی، صنایع دشتی و گردشگری، وزارت ورزش و جوانان و استانداری بوشهر برای ساخت این مجموعه ورزشی 200 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری می ‌شود.
    وی یادآور شد: دهکده گردشگری دریایی بوشهر از امکانات و تجهیزات تفریحی، گردشگری، رفاهی و ورزشی ویژه‌ای برخوردار است که این دهکده به عنوان قطب تفریحی جنوب کشور معرفی می‌ شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی