عصر بازار

افزایش چشمگیر منابع بانک شهر نسبت به سال گذشته

عصر اعتبار- معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر با بیان این‌که ارائه خدمات مختلف از سوی این بانک، رضایت شهروندان در همه شهرهای کشور را به دنبال داشته است، از افزایش چشمگیر منابع بانک شهر خبر داد.

افزایش چشمگیر منابع بانک شهر نسبت به سال گذشته
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار»، محمد کیایی، معاون شعب و توسعه بازاریابی این بانک، با بیان این‌که بانک شهر با هدف عمران و آبادی شهرها و به عنوان بازوی کمکی برای شهرداری کلانشهرها راه اندازی شد، گفت: در این مدت، بسیاری از پروژه‌های مهم نیمه تمام در سطح کلانشهرها با حمایت بانک شهر به سرانجام رسیده است و یکی از مهم‌ترین اولویت‌ها،  توسعه حمل و نقل عمومی به منظور تسهیل در تردد شهروندان و کاهش آلودگی هواست که در این راستا تامین مالی ناوگان حمل و نقل عمومی به ویژه خطوط مترو در سطح کلانشهرها در دستور کار قرار دارد.
    وی افزود: در این مدت بسیاری از خطوط مترو در کلانشهرهایی همچون  مشهد، تبریز، تهران و شیراز با حمایت بانک شهر، به مرحله اجرا و بهره برداری رسیده است .
    کیایی تصریح کرد: اجرای سیستم پرداخت خرد در بخشی از سیستم حمل و نقل شهرهای شیراز، همدان، اجرای پروژه‌های مختلف عمرانی همچون تونل‌های صدر و نیایش و اتوبان امام علی(ع) در تهران و ایجاد تقاطع‌های غیر همسطح، ساخت بزرگراه‌ها و سایر پروژه‌های شهری در کاشان، سقز، دزفول، اهواز و ... از دیگر اقداماتی است که با حمایت‌های عمده بانک شهر صورت گرفته است.
    معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر با بیان این‌که ارتقای سطح کیفی زندگی شهروندان همواره مورد تاکید مدیرعامل این بانک بوده است، افزود: بانک شهر، یک بانک شهروندی است و هدف گذاری هایی که در ان انجام شده است و برنامه های عملیاتی، افزایش اقبال این بانک بین مردم و شهروندان شهر های سراسر کشور  را به دنبال داشته و امروز می‌تواند  با اقتدار از توسعه چشمگیر سطح منابع و درخواست‌های مردمی برای استفاده از خدمات نوین و مدرن سخن گفته و به آن افتخار کند.
    کیایی در ادامه اظهار کرد: در کنار همه این اقدامات، ارائه خدمات نوین بانکی و توسعه پیشخوان‌های شهرنت در سطح شهرهای مختلف، در مجموع منجر به جلب اعتماد شهروندان شده است، به طوری که در چند سال اخیر شاهد رشد چشمگیر منابع و همچنین افزایش صدور ضمانتنامه‌های بانکی در این بانک هستیم.
    وی تصریح کرد: بسیاری از پروژه‌های عمرانی با حمایت بانک شهر از طریق فروش اوراق مشارکت  اجرایی شده و این بانک بالاترین فروش اوراق را در سال گذشته داشته است.
    معاون بانک شهر خاطر نشان کرد:  در مجموع، 70 درصدسهام این بانک متعلق به شهرداری‌ها و 30 درصد الباقی آن متعلق به شهروندان است و شهرداری‌ها و مردم پشتوانه اصلی این بانک هستند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی