عصر بازار

وجود نیروهای انسانی جوان مهم‌ترین سرمایه بانک توسعه تعاون

عصر اعتبار- عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون در نشست با کارکنان و روسای شعب استان سمنان ضمن اشاره به نیروهای انسانی جوان در بانک توسعه تعاون آن‌ها را مهم‌ترین سرمایه بانک خواند و افزود: رفتار حرفه‌ای، ازجمله ویژگی‌های مهم کارکنان بانک در امر خدمت‌رسانی به مشتریان است.

وجود نیروهای انسانی جوان مهم‌ترین سرمایه بانک توسعه تعاون
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، عباس نجفی در نشستی که به‌منظور ارزیابی عملکرد و بررسی میزان منابع، مصارف و مطالبات بانکی، شعب استان سمنان برگزار شد گفت: وجود نیروهای تحصیل‌کرده، باانگیزه و جوان در کنار نیروهای باتجربه در بانک می‌تواند عامل مهمی در جهت رسیدن به نتایج مطلوب باشد.

    وی در ادامه اظهار داشت: مهم‌ترین شاخص مدیریت منابع و مصارف، بهره‌وری صحیح از نیروی انسانی، چالاکی و جوانی سازمان می‌باشد؛ که این امر با ارتقا شاخص‌های عملکردی، ترکیب منابع و مدیریت مناسب مطالبات غیر جاری از دیگر ویژگی‌های برجسته بانک توسعه تعاون در فرآیند خدمات‌رسانی می‌باشد.

    عضو هیئت‌مدیره بانک در ادامه افزود: با توجه به ارتباط مستقیم کارکنان شعب با مشتریان، ارائه طرح و محصولات جدید بانک می‌بایست از شعب به ستاد ارسال شود. ایشان در این جلسه با اشاره به لزوم همکاری همه کارکنان در جذب منابع افزود: باید رشد منابع باکیفیت را مدنظر قرار داده و به ترکیب مناسب منابع و نرخ تمام‌شده پول توجه زیاد داشت.

    نجفی افزود: مدیریت صحیح بر مطالبات از زمان پرداخت تسهیلات شروع می‌شود که مانع از انتقال تسهیلات جاری به سررسید گذشته و مراحل بعدازآن باشد.

    وی در پایان ضمن تقدیر از فعالیت‌های مدیریت امور شعب سمنان تلاش برای بهره‌برداری حداکثری از مزیت‌های استان را خواستار شد و در پایان برای پیشرفت و بهبود استان سمنان ابراز امیدواری نمود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی