عصر بازار

تشکیل کارگروه «اقتصاد مقاومتی» در بانک قرض‎الحسنه‎مهر ایران

عصر اعتبار- در راستای نام‌گذاری سال جدید به عنوان «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال»، بانک قرض الحسنه مهرایران به منظور اهتمام ویژه در تحقق محورهای تبیین شده به تشکیل کارگروه ویژه اقتصاد مقاومتی اقدام کرد.

تشکیل کارگروه «اقتصاد مقاومتی» در بانک قرض‎الحسنه‎مهر ایران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار»، مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران در این خصوص با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر مقاوم سازی اقتصاد کشور بیان داشت: با ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی، موجی از تلاش ها در راستای تبیین و ترسیم نقشه راه برای تحقق محور های آن صورت گرفته است.
    اکبری با اشاره به محورهای پولی و بانکی در تحقق اقتصاد مقاومتی اظهارداشت: در راستای تحقق محورهای اقتصاد مقاومتی و به منظور بهره مندی بیشتر فعالان اقتصادی از منابع و خدمات نظام بانکی، کارگروه ویژه اقتصاد مقاومتی در بانک تشکیل شده است.
    بر این اساس، محسن پدرام رئیس هیات مدیره به سمت نایب رییس و اقدامی رییس اداره سازمان و برنامه بانک به عنوان عضو و دبیر کارگروه اقتصاد مقاومتی انتخاب شدند.
    همچنین، نجدی مدیر امور استان ها، فرجی مهماندار بازرس ویژه مدیرعامل، انصاری جعفری رئیس اداره فن آوری اطلاعات و ارتباطات، حیدری رییس اداره روابط عمومی و بازاریابی و اخوان بیطرف رئیس اداره اعتبارات و بین الملل، سایر اعضای این کارگروه را تشکیل می دهند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی