عصر بازار

۵۱ میلیارد ریال غرامت به کشاورزان بیمه گذار خراسان شمالی پرداخت شد

عصر اعتبار- معاون خدمات بیمه ای بانک کشاورزی خراسان شمالی گفت: ۵۱ میلیارد ریال بابت غرامت خسارت های وارد شده در سال زراعی گذشته، به کشاورزان بیمه گذار استان پرداخت

۵۱ میلیارد ریال غرامت به کشاورزان بیمه گذار خراسان شمالی پرداخت شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار», هادی اسعدی با بیان اینکه کشاورزان بیمه گذار استان تمام غرامت های سال زراعی گذشته را دریافت کرده اند اظهار کرد: پرداخت این غرامت ها به کشاورزان استان اخیرا به اتمام رسیده است.
    اظهار کرد: پرداخت غرامت خسارت های وارد شده به کشاورزان استان در سال زراعی جاری منوط به برآورد میزان خسارت ها در زمان کیل گیری است.
    معاون خدمات بیمه ای بانک کشاورزی خراسان شمالی افزود: امسال کلزاکاران و سایر غله کاران استان از سرمازدگی پاییزه خسارت های چشمگیری متحمل شده اند.
    وی با اشاره به اینکه اکنون زمان بیمه محصولات زراعی و باغی به اتمام رسیده است گفت: انتظار می رود دامدارن بویژه دامداران عشایر و زنبور داران نسبت به بیمه دام های خود اقدام کنند.

     بیمه شدن 45 هزار هکتار محصولات زراعی
    اسعدی با بیان اینکه سال زراعی جاری میزان ضریب نفوذ بیمه در محصولات زراعی افزایش داشته است گفت: اکنون 45 هزار هکتار از محصولات زراعی استان زیر پوشش بیمه است که 43 هزار هکتار از این میزان مربوط به کشت های پاییزه و مابقی مربوط به کشت های بهاره است.
    معاون خدمات بیمه ای بانک کشاورزی خراسان شمالی اظهار کرد: ضریب نفوذ بیمه در محصولات زراعی استان 15 درصد است.
    وی با بیان اینکه ضریب نفوذ بیمه در باغ های استان پایین است گفت: کمتر از 10 درصد از باغ های استان زیر پوشش خدمات بیمه هستند.
    وی تصریح کرد: امسال پنج هزار و 100 هکتار از باغ های استان زیر پوشش خدمات صندوق بیمه کشاورزی قرار گرفته اند.
    وی تاکید کرد: تنها محل جبران خسارت های حوادث طبیعی و غیرمترقبه به محصولات کشاورزی، استفاده از مزایای بیمه ای است بنابراین از کشاورزان درخواست می شود نسبت به بیمه محصولات خود اقدام کنند.
    خراسان شمالی 344 هزار هکتار عرصه کشاورزی دارد که سالانه بیش از دو میلیون و 500 هزار تن انواع محصول زراعی، باغی و دامی تولید می شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو