عصر بازار

معاون حمل‌‌ ونقل‌ و ترافیک شهرداری تبریز خبر داد :

طراحی کارت بلیط های جدید با پشتیبانی بانک شهر

عصر اعتبار- معاون حمل‌‌ونقل‌وترافیک شهرداری تبریز گفت: طراحی کارت‌بلیط مشترک برای استفاده در سیستم حمل‌ونقل عمومی، نقطه عطفی در برنامه‌ها و خدمات ترافیکی شهر خواهد بود.

طراحی کارت بلیط های جدید با پشتیبانی بانک شهر
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، مهدی یوسفی با بیان این مطلب اظهار کرد: طراحی کارت‌بلیط از جمله تمهیدات شهرداری تبریز است که با پشتیبانی‌های مالی و محاسباتی، هم ‌اکنون در مراحل تکمیلی فنی بانک شهر قرار دارد و به زودی وارد سیستم حمل‌و‌نقل عمومی شهر می‌شود.
    وی ارتقای خدمات هوشمند را ضرورت مهم توسعه حمل و‌نقل عمومی عنوان کرد و افزود: خدمات حمل‌و‌نقل باید به سمتی برود که امکان سهولت و سرعت دسترسی به آن، در قالب یکپارچه مترو، اتوبوس و تاکسی فراهم شود؛ کارت بلیط، ایده‌ای است که در همین راستا مورد توجه قرار گرفته و با توجه به روان‌سازی فرآیند دریافت وجه کرایه، نقش موثری در ترغیب شهروندان به استفاده از ناوگان حمل‌ونقل عمومی خواهد داشت.
    معاون حمل‌‌ونقل‌وترافیک شهرداری تبریز ادامه داد: در کنار تقویت زیرساخت‌های ترافیکی، پیشرفت‌های مترو، توسعه و تجهیز اتوبوس‌رانی و نوسازی ناوگان تاکسی، خدمات نرم‌افزاری و هوشمندسازی حمل و‌نقل شهری با حمایت و مشارکت بانک شهر به عنوان بانک عامل، پیگیری می‌شود. یوسفی در ادامه اظهار کرد: با طراحی کارت‌بلیط و توزیع انبوه آن از طریق مراکز پیش بینی شده، شهروندان در یک برنامه میان‌مدت، قادر خواهند بود، از سیستم‌های مترو، تاکسی و اتوبوس با یک کارت‌بلیط مشترک، استفاده کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی