عصر بازار

بازدید رئیس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران از شعب شهر شیراز

عصر اعتبار- محسن پدرام و سلیمان توکلی، عیسی امامی و حسن تلیکانی اعضای هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران در جریان برگزاری سمینار مدیران در استان فارس از شعب شهر شیراز بازدید نمودند.

بازدید رئیس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران از شعب شهر شیراز
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار» ، در این بازدیدها که حیدری رئیس اداره روابط عمومی و بازاریابی، طبلشی رئیس اداره پشتیبانی و مختاری مدیر شعب استان فارس نیز حضور داشتند، وضعیت و آمار عملکرد شعب غدیر، میرزای شیرازی والفجر و نصر مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.
    در این بازدیدها محسن پدرام با اشاره به وضعیت منابع شعب در جمع همکاران بیان داشت: بازاریابی به منظور افزایش سهم بانک از بازارهای هدف و جذب مشتریان جدید از اهمیت بسزایی برخوردار است که نیازمند توجه ویژه همکاران می باشد.
    وی رشد منابع جذب شده در ابتدای سال جاری را مثبت ارزیابی نموده و گفت: کمیته بازاریابی استان با همکاری کارکنان صف و ستاد باید با توان بیشتری مذاکرات با سازمان ها و شرکت ها را پیگیری نمایند تا شاهد استمرار این رشد باشیم.
    توکلی در بازدید از شعبه غدیر رشد منابع جذب شده نسبت به سال قبل را مطلوب دانست و بیان داشت: آمار عملکرد شعبه در زمینه جذب منابع قرض الحسنه، کنترل مصارف و کاهش میزان مطالبات از وضعیت مطلوبی برخوردار است و این اقدامات در سال جاری نیز باید با اهتمام بیشتری همراه باشد.
    همچنین توکلی در بازدید از شعبه میرزای شیرازی با توجه به افتتاح شعبه در سال گذشته اظهار داشت: رشد منابع طی یک سال اخیر روند مثبت و مطلوبی داشته که جای تقدیر و تشکر دارد.
    وی با اشاره به اهمیت بازاریابی و حفظ آراستگی شعب گفت: مشتری مداری و رعایت اخلاق حرفه ای بانکداری از کم هزینه ترین ابزارهای بازاریابی است که باید سرلوحه عملکرد تمامی همکاران قرار گیرد.
    عیسی امامی نیز در این دیدار داشت: امیدواریم با گسترش بازاریابی های مستمر و هدفمند سهم بانک از بازارهای هدف بیشتر شود.
    وی با اشاره به سهولت استفاده از سرویس های الکترونیکی بانک و نقش آن در کاهش زمان دریافت خدمات گفت: استفاده از خدمات بانکداری نوین مانند اینترنت بانک، همراه بانک، تلفن بانک و پایانه های فروشگاهی، موجب تسهیل در دسترسی مشتریان به خدمات بانکی می شود و همکاران باید تلاش بیشتری برای بهره مندی مراجعین از بروزترین امکانات الکترونیکی و اینترنتی داشته باشند.
    در ادامه حسن تلیکانی نیز اظهار داشت: رضایت مشتریان از ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت به وسیله کارکنان متخصص و مستعد نشات می گیرد و تامین منابع مالی پایدار به منظور تخصیص و اعطای بهینه تسهیلات به نیازمندان جامعه اهتمام ویژه همکاران را طلب می نماید.
    وی تصریح کرد: چنانچه خدمتی انتظارات مشتریان را برآورده سازد و یا فراتر از آن باشد، دارای کیفیت است و با توجه به اهمیت جایگاه مشتری مداری در بانک باید کیفیت خدمات و سرویس های نوین به صورت مستمر ارتقاء یابد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی