عصر بازار

حمایت ۴۰۴ میلیارد تومانی مردم از فرزندان یتیم تحت پوشش کمیته امداد

عصر اعتبار- معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) از حمایت ۴۰۴ میلیارد تومانی مردم از فرزندان یتیم تحت پوشش کمیته امداد خبر داد.

حمایت ۴۰۴ میلیارد تومانی مردم از فرزندان یتیم تحت پوشش کمیته امداد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، ذوالفقاری با اشاره به ترویج سفره‌های اطعام توسط کمیته امداد گفت: مردم تلاش دارند جمعی از خانواده‌های یتیم و بی بضاعت را برای استفاده از این سفره‌ها دعوت کنند، اما برخی خانواده‌های بیمار دار، امکان حضور بر سر این سفره‌ها را ندارند.

    وی ادامه داد: در این راستا اقدام به جمع آوری بسته‌های غذایی توسط خیرین کردیم که در مناطق محروم و دور افتاده توزیع شود؛ همچنین برخی خیرین مبلغی را در اختیار کمیته امداد قرار می‌دهند که به نیابت از خیرین، اقدام به بر پایی سفره‌های افطار می‌کنیم.

    ذوالفقاری با اشاره به اضافه شدن حامیان جدید، گفت: در مراسم‌های مختلف حاضر می‌شویم و به تبعیت از مولا علی (ع) مردم تقبل هزینه‌های حوزه آموزش، اشتغال و درمان خانواده‌های یتیم دار را می‌پذیرند.

    معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) در مصاحبه با رادیو اقتصاد از حمایت 404 میلیارد تومانی مردم از فرزندان یتیم تحت پوشش کمیته خبر داد و افزود: همچنین برخی خانواده‌ها که قادر به تامین مالی فرزندان خود نیستند، در قالب طرح محسنین با استفاده از مدل اکرام یتیم، در جهت اکرام این فرزندان در این طرح قرار می‌گیرند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی