عصر بازار

تکریم ایتام در ضیافت افطاری مدیریت شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان گلستان

عصر اعتبار- بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان گلستان همزمان با نزدیک شدن به سالروز ولادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع)، با حضور عیسی امامی عضو هیات مدیره و مدیر و معاون شعب استان، کارکنان صف و ستاد و جمعی از مسئولین استانی با برگزاری ضیافت افطاری میزبان ایتام این استان شدند.

تکریم ایتام در ضیافت افطاری مدیریت شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان گلستان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در ضیافت افطاری که به همت کارکنان بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان گلستان، در مرکز آموزشی و رفاهی فرهنگیان گرگان برگزار شد، بیش از 50 نفر از ایتام این استان مورد تکریم قرار گرفتند.
    عیسی امامی عضو هیات مدیره بانک ضمن عرض خیر مقدم و آرزوی قبولی طاعات به میهمانان بیان داشت: باید برای بهره مندی از فیض عظیم این ماه مبارک تلاش کنیم و خداوند را به خاطر نعمت های فراوانش شکر گوییم و بیش از پیش در راه ترویج احکام اسلامی قدم برداریم.
    وی ارائه خدمات به ایتام را افتخاری بزرگ برای مدیریت و کارکنان بانک دانست و گفت: حمایت های اقشار مختلف جامعه از ایتام باید به صورت یک فرهنگ، مورد توجه قرار گیرد.
    در پایان این مراسم پس از صرف افطار با اعطای کارت هدیه از سوی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران از ایتام استان گلستان تجلیل و تکریم به عمل آمد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی