عصر بازار

عضو مجمع نمایندگان استان همدان:

بنیاد برکت، خط مقدم محرومیت‌زدایی در کشور است

عصر اعتبار- عضو مجمع نمایندگان استان همدان از سرمایه‌گذاری ۱۲۰۰ میلیارد ریالی بنیاد برکت در استان همدان، خبر داد و گفت: بنیاد برکت خط مقدم رفع محرومیت در کشور است.

بنیاد برکت، خط مقدم محرومیت‌زدایی در کشور است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار» به نقل از مهر، امیر خجسته افزود: بنیاد برکت تاکنون در 5 طرح توانمندسازی اقتصادی استان همدان با حجم سرمایه‌گذاری کل 887 میلیارد ریال و ظرفیت اشتغال 2815 نفر مشارکت داشته است که پس از ثبات در فعالیت و تولید، از 2 طرح فوق خارج شده و سهام خود را به شرکای کارآفرین واگذار کرده و در سه طرح دیگر هم‌چنان این مشارکت ادامه دارد. این مشارکت‌ها با سرمایه‌گذاری 338 میلیارد ریالی در زمینه‌ی تولید سیب‌زمینی منجمد شده، سرمایه‌گذاری 81 میلیارد ریالی در زمینه‌ی تولید کنتور برق و انواع کلید مینیاتوری و سرمایه‌گذاری 134 میلیارد ریالی در زمینه‌ی تولید خمیر فلاف پالپ در جریان است. این در حالی است که مشارکت در دو طرح اقتصادی جدید با ظرفیت سرمایه‌گذاری 345 میلیارد ریال نیز از سوی بنیاد برکت در دست اقدام است.

    بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) تاکنون 24 مدرسه را در روستاها و مناطق محروم استان همدان به بهره‌برداری رسانده و ساخت 9 مدرسه‌ی دیگر را در روستاهای کهریز، ده حیدر، اسلام‌آباد، کهنه حصار، پرلوک، بادخوره، بابا رستم، زمان‌آباد و خاکریز در دست اقدام دارد. حجم سرمایه‌گذاری بنیاد برکت در حوزه‌ی ساخت مدارس برکت در استان همدان بالغ بر 125 میلیارد و 969 میلیون ریال است.

    بنیاد برکت هم‌چنین ساخت 12 مسجد را با حجم سرمایه‌گذاری 14 میلیارد و 500 میلیون ریال در روستاهای مناطق محروم استان همدان در دست اقدام دارد که تاکنون ساخت تعدادی از آن‌ها به پایان رسیده است.

    وی با بیان این‌که بنیاد برکت تاکنون در زمینه‌ی تکمیل بیمارستان 82 تخت‌خوابی بهار، حمایت از گروه‌های جهادی و دیگر پروژه‌های زیربنایی مبلغ 69 میلیارد و 50 میلیون ریال اعتبار اختصاص داده است، افزود: بنیاد برکت 21 هزار و 760 نفر را در 42 روستا تحت پوشش خدمات بیمه‌ی برکت قرار داده است.

    این نماینده‌ی مردم در مجلس دهم با بیان این‌که بنیاد برکت 275 یتیم را در استان همدان تحت پوشش بیمه و کمک‌های نقدی قرار داده است، تصریح کرد: 831 مورد پرداخت وام قرض‌الحسنه نیز از سوی بنیاد برکت انجام گرفته که مجموع وام‌های پرداختی به بیش از 45 میلیارد و 195 میلیون ریال رسیده است.

    عضو مجمع نمایندگان استان همدان با اشاره به تلاش‌های بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در اجرای طرح‌های توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی و انجام امور عمرانی مختلف در استان همدان، گفت: به زودی و با پی‌گیری‌های بنیاد برکت، خدمات گسترده‌تری به مردم مناطق محروم استان همدان در بخش‌هایی از جمله ساخت مدرسه، توسعه‌ی مراکز تولیدی و حوزه‌های عمرانی ارایه می‌شود و مسیر توسعه‌ی استان همدان بیش از گذشته هموار می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو