عصر بازار

قائم مقام کمیته امداد استان تهران اعلام کرد

ویژگی سامانه الکترونیکی پرداخت صدقه

عصر اعتبار- قائم مقام کلانشهر کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه بیش از ۶۰ هزار تن تحت حمایت کمیته امداد استان تهران هستند، اظهار کرد: توانمند سازی خانواده‌های تحت حمایت از رویکردهای اصلی کمیته امداد است که این روند به صورت جدی در حال پیگیری و اجراست.

ویژگی سامانه الکترونیکی پرداخت صدقه
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، سید ابوالفضل پرپنچی با بیان اینکه بیش از 18 هزار دانش آموز و دانشجو از خدمات کمیته امداد بهره مند می شوند، گفت: تامین کمک هزینه پوشاک، ایاب و ذهاب، پرداخت کمک هزینه تقویت بنیه تحصیلی، پرداخت هزینه تحصیل در مدارس فنی و حرفه ای و کار و دانش، پرداخت کمک هزینه آمادگی کنکور و راهیابی به دانشگاه و سایر موارد از جمله خدمات این نهاد به دانش آموزان تحت حمایت است.


    پرپنچی با اشاره به اینکه طرح اکرام ایتام از طرح های موفق کمیته امداد است، تصریح کرد: در حال حاضر بیش از 20 هزار یتیم و فرزند خانواده نیازمند مشمول طرح محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان هستند که بیش از 90هزار حامی آنان را حمایت می کنند ؛ با ثبت نام خیران در طرح اکرام امسال نیز به دنبال افزایش تعداد حامیان برای ایجاد شرایط بهتر برای ایتام و فرزندان خانواده های نیازمند هستیم تا بتوانند از کمک ها ی بیشتری برخوردار شوند؛ هر یک از حامیان با مشارکت در طرح اکرام ماهیانه حداقل 30 هزار تومان به حساب هر یک از فرزندان تحت حمایت خود واریز می کنند.


    قائم مقام کلانشهر کمیته امداد استان تهران با اشاره به اینکه حامیان و نیکوکاران با حمایت مادی و معنوی از نیازمندان بعنوان بازوان توانمند امداد در یاری رسانی به محرومان هستند، تصریح کرد: در جامعه اسلامی ما همواره کمک به همنوع و رفع مشکلات آنان مورد توجه بوده است و مردم ما هیچگاه نسبت به مشکلات همنوعان خود بی تفاوت نبوده و از هر راهی در صدد رفع مصائب و مشکلات آنان برآمده اند.


    وی تصریح کرد: حامی یابی برای این گروه از جامعه هدف در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین از محورهایی است که با مشارکت خیران امکان پذیر است.


    پرپنچی با اشاره به اینکه کمک های حامیان و خیران تسکین دهنده بسیاری از دردهای نیازمندان و محرومان بوده و هست، اظهار کرد: رفع سوء تغذیه، ایجاد اشتغال، خانه دار شدن، ازدواج، درمان و تحصیل نیازمندان از جمله مواردی است که با کمک های حامیان و خیران به این خانواده ها ارائه شده است.


    قائم مقام کلانشهر کمیته امداد استان تهران افزود: با همکاری حامیان، خیران و مشارکت آنان در امور عام المنفعه انتظار می‌رود در جهت اجرای طرح های مشارکت‌های مردمی کمیته امداد بیش از گذشته این نهاد را یاری دهند تا دستگیری از خانواده‌های نیازمند را گسترش دهیم.


    وی با بیان اینکه سامانه پیامکی با شماره # 021* 8877* به عنوان یکی از روش های نوین در پرداخت کمک های مردمی برای تمامی مشترکان اپراتور همراه اول و ایرانسل فعال شده است، گفت: پرداخت صدقه به روش پیامکی با بهره گیری از فناوری های جدید برای تسهیل پرداخت کمک های مردمی، شفاف سازی هزینه کردها از طریق ارسال گزارش ماهیانه و افزایش اعتماد عمومی مردم به کمیته امداد راه اندازی شده است؛ همچنین سامانه تلفن گویای 7355 نیز آماده دریافت صدقات و سایر کمک های نیکوکاران است.


    پرپنچی به ویژگی سامانه الکترونیکی پرداخت صدقات اشاره کرد و گفت : ویژگی این طرح آن است که هر فرد می‌تواند صدقه خود را از طریق کد مشخص ‌شده به هر شهر و روستایی که تمایل دارد ارسال کند.


    قائم مقام کلانشهر کمیته امداد استان تهران با اشاره به افتتاح صندوق قرض الحسنه امداد ولایت، گفت : صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت کمیته امداد استان تهران برای ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان تحت حمایت و رفع مشکلات آنها راه اندازی شده و حامیان و خیران می توانند با سپرده گذاری در این صندوق در این کار خیر مشارکت کنند.


    وی با بیان اینکه از محل سپرده گذاری خیران در صندوق امداد ولایت می‌توانیم تسهیلات اشتغال در اختیار نیازمندان واجد شرایط قرار دهیم تا مسیر توانمندسازی آنان هموار شود، ضمن دعوت از خیران برای سرمایه گذاری در صندوق قرض الحسنه کمیته امداد استان تهران،ابراز امیدواری کرد: خیران با سپرده گذاری با توجه به عمق نیازمندی مددجویان و محرومان در این صندوق روند خوداتکایی مددجویان را سرعت بخشند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو