عصر بازار

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت لیزینگ اقتصادنوین برگزار شد

عصر اعتبار- مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت لیزینگ اقتصادنوین برگزار شدمجمع عمومی عادی صاحبان سهام برای بررسی و تصویب عملکرد شرکت لیزینگ اقتصادنوین در سال ۱۳۹۵ با حضور مدیر سرمایه‌گذاری و امور شرکت‌های بانک اقتصادنوین، حسابرس و بازرس قانونی شرکت و مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره این شرکت برگزار و گزارش عملکرد و صورت‌های مالی این شرکت پس از قرائت گزارش حسابرس و بازرس قانونی به تصویب رسید.

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت لیزینگ اقتصادنوین برگزار شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۷:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار» , در این مراسم مهندس محمدکاظم، مدیرعامل شرکت لیزینگ اقتصادنوین با ارائه گزارشی جامع از فعالیت‌های شرکت در سال گذشته، به چگونگی مراحل تمدید مجوز پنج ساله این شرکت تا سال 1400 توسط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: شرکت لیزینگ اقتصادنوین به پشتوانه فعالیت‌های حرفه‌ای مبتنی بر پشتوانه علمی و عملی و برنامه‌ریزی‌های استراتژیک سه ساله عملیاتی در حوزه‌های مختلف، ارتقای آموزش و مهارت‌های نیروی انسانی، متنوع سازی محصولات و ارائه خدمات سیستمی به مشتریان و مدیریت کاهش ریسک عملیاتی تنها شرکت لیزینگ در این صنعت می‌باشد که مجوز فعالیت لیزینگ هواپیما را به همراه تمدید مجوز صادره از بانک مرکزی دریافت کرد.
    وی در ادامه با اشاره به رویکردها و سیاست‌ها و برنامه‌های بانک اقتصادنوین در حوزه توسعه فرهنگ مسئولیت‌پذیری اجتماعی به جزئیات طراحی و اجرای طرح لیزینگ سبز اشاره کرد و گفت: به موازات برنامه‌های زیست محیطی و توسعه فرهنگ مسئولیت‌پذیری اجتماعی از جمله مدرسه سازی در نقاط محروم کشور، حمایت از هنرمندان و ورزشکاران از سوی بانک اقتصادنوین، این شرکت نیز در زمینه‌های افزایش اشتغال، نقش آفرینی در کاهش آلاینده‌های زیست محیطی، بهینه سازی مصرف سوخت، کاهش مرگ و میرهای ناشی از فرسودگی خودروها با مشارکت فعال در بازسازی و نوسازی ناوگان حمل و نقل کشور و ... نقش موثرتری ایفا کرده است.
    مدیرعامل شرکت لیزینگ اقتصادنوین افزود: علاوه بر این در اثر فعالیت‌های این شرکت، سالیانه بالغ بر چهارهزار میلیارد ریال منابع مالی بطور غیر مستقیم به صنایع خودروسازی و تولیدکنندگان ماشین‌آلات و تجهیزات صنعتی تزریق می‌شود که به ثبات اشتغال و تداوم تولید آنها کمک می‌نماید.
    وی میزان تسهیلات پرداخت شده در سال 95 به متقاضیان را حدود 2 هزار و 500 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: روش لیزینگ سبز بهترین طرح برای هدایت منابع مالی به سمت تولید و اشتغال‌زایی است و این طرح همواره از سوی مراجع و نهادهای داخلی و بین‌المللی مورد توجه و تقدیر قرار گرفته است.
    در ادامه جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت لیزینگ اقتصادنوین، گزارش عملکرد و صورت‌های مالی این شرکت برای سال مالی منتهی به 30 اسفند ماه سال 1395 به تصویب سهامداران رسید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو