عصر بازار

پرداخت کمک هزینه ۲۰ میلیون ریالی ازدواج به جوانان تحت حمایت

عصر اعتبار- با یک کلیک از مهم‌ترین اخبار کمیته امداد در هفته‌ای که گذشت مطلع شوید.

پرداخت کمک هزینه ۲۰ میلیون ریالی ازدواج به جوانان تحت حمایت
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از باشگاه خبرنگاران،  در این بسته خبری به مهم‌ترین اخبار کمیته امداد در هفته‌ای که گذشت پرداخته می‌شود.

    *تنومند شدن نهال کمیته امداد با گذشت 28 سال از رحلت امام خمینی(ره)

    محسن ولیئی مدیر کل کمیته امداد استان تهران اظهار داشت: پس از گذشت حدود 38 سال از پیروزی انقلاب اسلامی و 28 سال از سالروز رحلت امام خمینی(ره)، امروز نهال نوپای کمیته امداد که پس از پیروزی انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام(ره) تشکیل شد تبدیل به درخت تنومندی شده که توانسته خدمات گسترده ای را به نیازمندان ارایه کند.

    وی تأکید کرد: طبق گفته مقام معظم رهبری اگر کمیته امداد نبود، جای خالی آن در کشور احساس می شد و مشخص نبود نیازمندان در جامعه گرفتار چه وضعیتی بودند.

    *اعزام بیش از 12 هزار خانوار نیازمند به عتبات عالیات

    حجت الاسلام و المسلمین محمود مولایی سرپرست معاونت فرهنگی کمیته امداد استان تهران اظهار داشت: برای سال 96 پیش بینی تعداد 12 هزار و 600 خانواده تحت حمایت با مبلغ 3 میلیارد تومان به منظور اعزام به سفرهای زیارتی و عتبات عالیات انجام شده که بیش از 90 درصد این هزینه‌ها از طریق جمع‌آوری کمک‌های مردمی صورت گرفته است.

    *پرداخت کمک هزینه 20 میلیون ریالی ازدواج به جوانان تحت حمایت کمیته امداد

    کامل فیروز مرنی سرپرست کمیته امداد شهرستان اسلامشهر اظهار داشت: سقف پرداخت کمک هزینه ازدواج به جوانان تحت پوشش 20 میلیون ریال است، همچنین نوعروسان و بانوان مددجو از کمک هزینه خرید جهیزیه 20 تا 40 میلیون ریالی و پسران از هدیه ازدواج 10 تا 40 میلیون ریالی بهره مند می شوند.

    وی افزود: اهدای جهیزیه توسط یکی از خیران شهرستان اسلامشهر به ارزش 250 میلیون ریال برای 3 نو عروس تحت حمایت انجام شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی