عصر بازار

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران:

گسترش و نهادینه کردن بانکداری اجتماعی، راهبرد اصلی بانک قرض الحسنه مهر ایران

عصر اعتبار- مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران بیان داشت: این بانک به صورت تخصصی عملیات بانکداری اسلامی را فقط در بستر قرض الحسنه انجام می دهد و تمامی فعالیت های جاری و عملیاتی بانک بر مبنای عقد قرض الحسنه می باشد.

گسترش و نهادینه کردن بانکداری اجتماعی، راهبرد اصلی بانک قرض الحسنه مهر ایران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، اکبری ضمن تاکید به ویژگی های مثبت بانکداری الکترونیک و تاثیر آن در تسهیل دسترسی مشتریان به خدمات قابل ارائه گفت: بانک برای دستیابی به اهداف تعیین شده اهتمام به الکترونیکی نمودن را از اهداف خویش در سال 96 قرار داده است.
    وی خاطر نشان ساخت: در بستر بانکداری اجتماعی باید ساختار بانکداری مدرن اجرا و تمام خدمات به صورت غیرحضوری با استفاده از ابزارهای روز الکترونیکی و مجازی به مشتریان ارائه شود.
    مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: البته خوشبختانه در سال 95 فاز عملیات اجرایی افتتاح حساب بصورت آنلاین (غیرحضوری) آغاز شده که اتفاقا مورد استقبال مشتریان و آحاد جامعه هدف قرار گرفته است و مصمم هستیم تا عملیات تشکیل پرونده تسهیلاتی بصورت آنلاین را نیز در سال 96 اجراء نماییم، زیرا اصولاً در بانکداری اجتماعی هدف اصلی روان سازی و آسان نمودن امور اجرایی برای کسب رضایت مندی مشتریان است.
    وی در ادامه افزود: در بانکداری اجتماعی برای گروه هدف مشتریان در بانک خدمات تخصصی آن بازار هدف ارائه می شود که باعث کم شدن هزینه ها و افزایش بهره وری نیروی کار می گردد.
    مرتضی اکبری تصریح کرد: بانک قرض الحسنه مهر ایران در نظر دارد به منظور افزایش رضایتمندی مشتریان باتوجه به نوع فعالیت و نیازهای آنان و جامعه، خدمات ویژه ای در حوزه بانکداری قرض الحسنه ارائه دهد. در همین راستا باشگاه خیرین این بانک مصمم است تا با خلق روش های نوین، روال ارائه خدمت به مشتریان را تغییر داده و الگوی ارائه خدمت به مشتریان در حوزه قرض الحسنه را متفاوت از آنچه در بانکداری معمول جریان دارد توسعه داده و متحول سازد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی