عصر بازار

فتاح:

تمامی ایتام کمیته امداد دارای حامی هستند

عصر اعتبار- دومین همایش والی مهر با حضور حجت الاسلام کازرونی، رئیس هیات امنای کمیته امداد و مهندس سید پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد برگزار شد و از ۲۵ نفر از خیران برگزیده این نهاد تقدیر شد.

تمامی ایتام کمیته امداد دارای حامی هستند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار» به نقل از ایسنا، مهندس سید پرویز فتاح در این مراسم با بیان اینکه اکنون حدود یک میلیون نفر حامی با کمیته امداد همکاری می کنند، گفت:تمام ایتام تحت حمایت کمیته امداد حداقل یک حامی دارند و فقط باید تعداد حامیان ایتام در مناطق مختلف کشور متوازن شود چرا که در برخی مناطق هر یتیم تا 35 حامی هم دارد اما در مناطق دیگر برخی ایتام تنها یک حامی دارند.

    رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با تاکید بر نقش حامیان در کمیته امداد گفت: عزیزانی را می‌شناسم که از زندگی خود می‌زنند تا بتوانند حامی یک یتیم باشند. از نان شب خود می‌زنند تا بتوانند یک یتیم را سرپرستی کنند. ما حامی شیعه داریم که یتیم اهل تسنن را تحت تکفل خود دارد. این‌ها را قدر بدانیم و ارج بنهیم.

    فتاح با اشاره به حمایت های این نهاد از دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت،یادآور شد: 330 هزار دانش آموز و 72 هزار دانشجو تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند که با کمک حامیان زمینه تحصیل آنان فراهم شده است.

    رئیس کمیته امدادبا تاکید بر اینکه  باید با فرهنگ سازی و جلب کمک نیکوکاران، این تفاوت برطرف شود، افزود: مفهوم کمیته امداد در وجود حامیان نهفته است، کمیته امداد از آن نیکوکاران است و خیران هستند که زندگی سعادتمندی در دنیا و آخرت برای خود تدارک دیده اند.

    به گزارش سایت خبری کمیته امداد، وی  با بیان اینکه مسئولان و رئیس جمهور اهتمام ویژه ای به فعالیت های حمایتی کمیته امداد دارند افزود: تمام افراد تحت پوشش کمیته امداد بیمه سلامت دارند و اکنون نیز منازل و لوازم زندگی آنان  تحت پوشش بیمه حوادث قرار دارد.

    شایسته ذکر است دومین همایش والی مهر با هدف پاسداشت و قدردانی از نیت خیر و عمل صالح مردم نیک اندیش کشورمان و ارائه الگوهای شایسته برای طبقات مختلف اجتماعی جهت دستگیری از نیازمندان در سالن همایش های سازمان حج و زیارت برگزار شد.

    در این همایش از حامیان و خیران طرح اکرام ایتام و محسنین  کمیته امداد، حامیان و خیران فعال در حوزه های فرهنگی،درمان،آموزش،زیارت، حقوقی، مسکن، ازدواج، آزادی زندانیان و کارآفرینان برتر که با حمایت های خود زمینه اشتغال و توانمندسازی مددجویان تحت حمایت این نهاد را فراهم کرده اند، تقدیر شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی