عصر بازار

پنج شعبه برتر بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان قزوین

عصر اعتبار- حسن میرزا عبدالهی ها مدیر شعب استان قزوین با بررسی و ارزیابی آمار عملکردی مربوط به سال ۹۵ شعب استان، پنج شعبه برتر در حوزه های جذب منابع قرض الحسنه، کنترل مصارف و کاهش میزان مطالبات را معرفی نمود.

پنج شعبه برتر بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان قزوین
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، میرزا عبدالهی ها با اشاره به اقدامات موثر صورت گرفته در زمینه های مختلف بانکی نظیر جذب منابع، تکریم ارباب رجوع، بازاریابی، کنترل مصارف و غیره بیان داشت: عملکرد پنج شعبه مینودر(کد5009)، محمودآباد(کد5001)، شهید رجایی(کد5002)، امام خمینی (کد 5004) و ولیعصر(عج) (کد6817) نسبت به سایر شعب استان مطلوب و شایسته تقدیر است.
    وی افزود: استان قزوین با 10 شعبه فعال توانست در سال 95 رشدی معدال 7/73 درصد را به خود اختصاص دهد و رتبه سوم مدیریت استان های بانک را کسب نماید.
    میرزا عبدالهی ها ضمن تاکید به اهمیت کاهش میزان مطالبات و تاثیر آن در بازگشت منابع قرض الحسنه جهت پرداخت تسهیلات به نیازمندان اظهار داشت: در سال گذشته با برنامه ریزی و پیگیری های مثبت صورت گرفته نسبت مطالبات به مصارف استان کاهش چشمگیری داشته و از دیگر موفقیت های شعب به شمار می آید.
    مدیر شعب استان قزوین با اشاره به رعایت اصول مشتری مداری در خصوص علل عملکرد مطلوب شعب در سال 95 بیان داشت: اتکال به خداوند منان، تلاش و همت نیروهای جوان، تبیین دقیق سیاست های بانک و رصد دقیق کلیه امور بانکی از جمله دلایل دستیابی به موفقیت شعب استان می باشد.
    همچنین وی توجه به مشتریان جدید و جذب آنان، تلاش برای حفظ مشتریان قدیمی، رعایت اخلاق حرفه ای و اصول مشتری مداری، رعایت بهداشت اعتباری پرونده های تسهیلاتی و ... را از دیگر عوامل تحقق اهداف تدوین شده برای شعب استان دانست.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی