عصر بازار

معاون اشتغال کمیته امداد استان اعلام کرد:

بسته تشویقی کارفرمایی جهت به کارگیری مددجویان

عصر اعتبار- بسته های تشویقی کارفرمایان درصورت به کارگیری مددجویان ازمهمترین برنامه های کمیته امداد است که درصورت به کارگیری مددجویان ،کارفرمایان این کارگاهها و شرکت ها به مدت ۲سال از پرداخت حق بیمه و هزینه های آموزشی برای تبدیل شدن به نیروی متخصص معاف می شوند .

بسته تشویقی کارفرمایی جهت به کارگیری مددجویان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از  خبرگزاری صداوسیما، معاون اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گفت :  اولویت های شغلی شهرستان میبد جهت ایجاد اشتغال و توانمندسازی مددجویان براساس نیازهای شغلی باید شناسایی شود.

    امیرزین العابدین قمی افزود: بسته های تشویقی کارفرمایان درصورت به کارگیری مددجویان ازمهمترین برنامه های کمیته امداد است که درصورت به کارگیری مددجویان ،کارفرمایان این کارگاهها و شرکت ها به مدت 2سال از پرداخت حق بیمه و هزینه های آموزشی برای تبدیل شدن به نیروی متخصص معاف می شوند .

    وی با اشاره با سرفصل های تسهیلات کمیته امدادحضرت امام (ره) گفت:تسهیلات کمیته امداد قرض الحسنه است اما آنچه حائزاهمیت است این است که سقفی برای شهرستانها تعیین نشده است و هرچه شهرستان بتوانند اشتغال ایجاد کنند تسهیلات لازم و هزینه های آموزشی آن را پرداخت می کنیم.

    معاون اشتغال کمیته امداد حضرت امام رحمه الله علیه استان خاطرنشان کرد :بالغ بر 170مددجوی در سن اشتغال بین 70تا18 درشهرستان میبد داریم که به آنها مشاوره شغلی می دهیم و پیش بنی می کنیم حداقل 50 درصد این افراد به اضافه فرزندان آنها که در شرایط اشتغال کاردارند زمنیه اشتغالشان تاسال آینده فراهم شود .

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی