عصر بازار

دستگیری برادران سارق شمال شهر

عصر اعتبار- رئیس کلانتری ۱۰۱ تجریش گفت : ۲ برادر سوار بر موتور با پرسه‌زنی در شمال تهران اقدام به سرقت لوازم خودرو می کردند که دستگیر شدند.

دستگیری برادران سارق شمال شهر
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، سرهنگ علیرضا ناصری نژاد افزود: مردی با مراجعه به کلانتری و اعلام سرقت  محتویات داخل خودرو، دستگیری دزدان در دستور کار قرار گرفت.

    وی افزود: عوامل تجسس کلانتری به محل وقوع سرقت اعزام و تحقیقات مقدماتی خود را آغاز که در بررسی های میدانی صورت گرفته، مشخص شد که سارقان که بعداً مشخص شد برادر هستند با یک موتورسیکلت مشکی رنگ به صورت دو نفره اقدام به سرقت محتویات خودروهای سواری پارک شده در مناطق کم تردد می کنند. همچنین در تحقیقات پلیسی، شماره انتظامی موتورسیکلت و محل سکونت آنان شناسایی شد.

    وی گفت: نتیجه تحقیقات صورت گرفته در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و پس از اخذ دستور دستگیری متهمان، تیمی از مأموران انتظامی به محل سکونت متهمان اعزام که هر دو سارق در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.

    ناصری نژاد با اشاره به پذیرش جرم  از سوی سارقان تصریح کرد: سارقان که دارای چندین سابقه در خصوص سرقت و توزیع مواد مخدر  می باشند به 50 فقره سرقت طی دو ماه اخیر در حوزه شمیرانات اعتراف کردند.

    وی در پایان ضمن توصیه به شهروندان در خصوص عدم پارک خودرو در مناطق خلوت و کم تردد بدون استفاده از تجهیزات ایمنی گفت: تحقیقات در خصوص شناسایی مالباختگان و تحقیقات تکمیلی همچنان ادامه دارد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی