عصر بازار

با هدف آزاد سازی زندانیان جرائم مالی غیرعمد

برگزاری جشن گلریزان با حضور کارکنان بانک قوامین

عصر اعتبار- شامگاه یکشنبه جشن گلریزان همزمان با فرا رسیدن میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) و با هدف آزاد سازی زندانیان جرائم مالی غیرعمد در محل هتل ستاره شهر یاسوج برگزار شد.

برگزاری جشن گلریزان با حضور کارکنان بانک قوامین
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در این مراسم که با حضور آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام غلامرضا مزارعی رئیس کل دادگستری، و جمعی از مسئولان استانی، خیرین برگزار شد کارکنان بانک قوامین نیز حضور داشتند.
    کارکنان بانک قوامین استان کهگیلویه و بویراحمد بمنظور انجام وظایف انسان دوستانه و مسئولیتهای اجتماعی خود در این مراسم با اهداء مبلغ پنجاه میلیون ریال در طرح آزادسازی زندانیان جرایم مالی غیرعمد شرکت نمودند و بیشترین کمک در شبکه بانکی استان را به خود اختصاص دادند.
    در این جشن گلریزان صادقیان پرور مدیرکل شعب بانک قوامین طی انجام مصاحبه ای با مرکز صداوسیمای استان حضور کارکنان در این جشن را باعث افتخار دانسته و بیان نمود: کمک به افراد بدون سرپرست و خانواده های زندانیان را که نیازمند حمایت و یاری هستند را امری خداپسندانه و نیکو برشمرد.
    وی در ادامه یکی از وظایف مهم کارکنان بانک و افراد در جامعه اسلامی را دستگیری از نیازمندان دانسته و بیان نمود هر کس به اندازه توان خویش وظیفه دارد که خلاء های موجود در زندگی افراد را جبران کند و چه بسا که نیاز مستمندان و ثروت ثروتمندان امتحان و آزمایش الهی برای ما انسانها باشد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی