عصر بازار

کریمی خبر داد:

رونمایی از اپلیکیشن دریافت سوابق بیمه‌ای در هفته تامین اجتماعی

عصر اعتبار- مدیر کل نام نویسی حساب های انفرادی سازمان تامین اجتماعی از طراحی اپلیکیشنی به منظور دریافت سوابق بیمه از طریق تلفن همراه خبر داد.

رونمایی از اپلیکیشن دریافت سوابق بیمه‌ای در هفته تامین اجتماعی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان, بهروز کریمی، مدیر کل نام نویسی حساب های انفرادی سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: مهمترین موضوع در بخش بیمه ای سازمان تامین  اجتماعی موضوع تسری و سرعت عمل در ارایه خدمات به متقاضیان است.

    وی اذعان کرد: بعد از دریافت سوابق بیمه از طریق مراجعه به شعبه یا سایت سوابق بیمه، سازمان تامین اجتماعی اپلیکیشنی طراحی کرده است که با نصب این اپلیکیشن روی گوشی تلفن همراه می توان از آخرین واریزی حق بیمه و ثبت و مشاهده سوابق مطلع شد.

    مدیر کل نام نویسی حساب های انفرادی سازمان تامین اجتماعی گفت: قرار است در هفته تامین اجتماعی از این اپ موبایلی رونمایی شود و به صورت رسمی فعالیت این اپلیکیشن موبایلی آغاز می شود.

    وی در پایان افزود:‌ شرایط بازنشستگی داشتن سن 50 سال با 30 سال پرداخت حق بیمه ای است اما اگر سن فرد به 50 رسیده باشد اما سابقه 30 سال واریزی پر نشده باشد با شرایطی و با تصمیم سازمان امکان بازنشستگی فراهم می شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی