عصر بازار

دیدار صمیمانه مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک سرمایه با اعضای تیم والیبال این بانک

عصر اعتبار- مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک سرمایه پیش از اعزام تیم والیال این بانک به مسابقات قهرمانی جام باشگاه های آسیا، در نشستی صمیمانه با کادر فنی و اعضای تیم دیدار و با آنها به گفت و گو پرداختند.

دیدار صمیمانه مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک سرمایه با اعضای تیم والیبال این بانک
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، علیرضا پویان شاد، مدیرعامل، عیسی شهسوار خجسته، رئیس هیات مدیره و علیرضا اکبری ماسوله، عضو هیات مدیره این بانک با حضور در محل تمرین تیم والیبال بانک سرمایه در دیداری صمیمی با آنها به گفت و گو پرداختند.
    در این دیدار، شهسوار خجسته طی سخنانی بر حمایت بانک سرمایه از تیم خوب والیبال این بانک تاکید نمود و از کادر فنی و بازیکنان تیم خواست تا درصدد کسب موفقیت های بیشتر و شاد کردن ملت ایران باشند.
    در بخش دیگری از این دیدار، اکبری نیز در سخنانی کوتاه از کادر فنی و اعضای تیم خواست تا با تمرکز بر این مسابقات و به عنوان نماینده شایسته ایران همچون گذشته موجب افتخار آفرینی برای ایران عزیز باشند.
    در ابتدای دیدار نیز احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی بانک سرمایه ضمن تشکر از حمایت های همه جانبه مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک سرمایه، اظهار داشت که اعضای تیم والیبال بانک کسانی هستند که نه تنها از نظر فنی بلکه از نظر اخلاقی و عمل به مسئولیت های اجتماعی نیز الگو و نمونه هستند.
    مصطفی کارخانه، سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه نیز در سخنانی کوتاه از مدیریت این بانک و حمایت های بی دریغ ایشان تشکر نمود و با اشاره به شناختی که از ترکیب هیات مدیره جدید دارد ابراز امیدواری کرد که این حمایت قدرتمندتر از گذشته ادامه یابد.
    مهدی مهدوی، کاپیتان تیم والیبال بانک سرمایه نیز ضمن تشکر از حمایت های مدیریت بانک سرمایه، تیم والیبال را ویترینی معرفی نمود که نام بانک سرمایه را در عرصه ورزش هرچه بیشتر مطرح کرد.
    سید محمد موسوی نیز که به تازگی از مسابقات لیگ جهانی والیبال بازگشته بود نیز طی سخنانی ضمن تشکر از مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک سرمایه، از حضور در این نشست ابراز خرسندی نمود.
    گفتنی است در پایان این دیدار، پیراهن تیم بانک سرمایه با نام پویان شاد، مدیرعامل بانک سرمایه توسط مصطفی کارخانه به وی اهدا شد. همچنین عیسی شهسوار خجسته به نمایندگی از هیات مدیره بانک سرمایه، نشان باشگاه فرهنگی ورزشی این بانک را از سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه دریافت نمود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی