عصر بازار

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خبر داد:

واریز وجوهات فطریه تا ظهر روز عید فطر به حساب نیازمندان

عصر اعتبار- معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گفت: سال گذشته ۳۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان درآمد حاصل از پرداخت فطریه و کفاره بود و امسال نیز سعی کرده‌ایم تا ظهر روز عید فطر، وجوهات فطریه را به شماره حساب نیازمندان واریز کنیم.

واریز وجوهات فطریه تا ظهر روز عید فطر به حساب نیازمندان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار» به نقل از فارس، علی‌محمد ذوالفقاری در نشست خبری گفت: در حوزه مشارکت‌های مردمی، 2 مقوله کار فرهنگی و نوع‌دوستی و انفاق، کار خیر و استفاده از کمک‌های مردمی انجام می‌شود که در این رابطه بخشی از کمک‌ها به صورت نقدی، بخشی به صورت خدمات و بخشی نیز در قالب ارائه ایده‌های فکری برای خدمت‌رسانی به نیازمندان انجام می‌شود.

    وی ادامه داد: فطریه، اطعام یتیم و نیازمندان، عید قربان و کمک به ایتام و نیازمندان، ظرفیت‌هایی است که در این حوزه وجود دارد و برای بهتر شدن حال نیازمندان از آن استفاده می‌شود.

    ذوالفقاری با اشاره به اینکه امسال در ماه رمضان اقدامات تنوعی انجام شده، گفت: توسعه خیرین در راستای حمایت از ایتام و خانواده محسنین انجام شده تا برای افرادی که نیاز به حمایت‌های خاصی دارند، خیرین ساماندهی شوند.

    ذوالفقاری گفت:‌ اقدام چهره به چهره نیز در استان ها داشته‌ایم که تا پایان ماه مبارک رمضان، برای شناسایی ایتام و حمایت از آنها خواهیم داشت.

    معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گفت: در طرح مفتاح الجنة که در ماه رمضان برگزار می شود، بسته به نیاز مددجویان، مسئولین دولتی، خصوصی و خیرین به خانه نیازمندان می روند و یک تا دو نیاز آنها را برطرف می‌کنند.

    وی در مورد اطعام نیازمندان گفت: در ماه رمضان در برخی زمینه‌ها وجوه نقد فرستاده شده و در برخی مناطق، سفره‌های اطعام پهن شده است و در بعضی جاها نیز بسته‌های غذایی خشکبار و حبوبات توزیع شده است و برخی سازمان‌ها نیز تقبل یک یا دو سبد کالا را داشته‌اند.

    معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گفت: 38 میلیارد و 700 میلیون تومان مجموع درآمد فطریه و کفاره بوده که سال گذشته در کمیته امداد جمع‌آوری شده است و براساس نیاز نیازمندان و شماره حساب آنها که مشخص است، برای آنها واریز شده است.

    وی گفت: به محض اینکه فطریه دراختیار امداد قرار گیرد، تا ظهر عید فطر این وجوهات به حساب افراد واریز می‌شود که در این رابطه مساجد، خیریه‌ها، پایگاه‌ها و مراکز نیکوکاری را در این امر فعال کرده‌ایم.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو