عصر بازار

بانک صادرات ایران محصول جدید خود را رونمایی کرد

عصر اعتبار- دکتر لشکربلوکی، عضو هیأت مدیره بانک صادرات ایران گفت بانک صادرات ایران در راستای تبدیل شدن به سوپرمارکت خدمات بانکی و مالی، از سامانه پرداخت وجوهات شرعی خود به مناسبت عیدفطر رونمایی کرد.

بانک صادرات ایران محصول جدید خود را رونمایی کرد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، آقای لشکربلوکی با بیان مطلب فوق، خاطرنشان ساخت: این سامانه فعلاً دریافت فطریه و کفاره را انجام می دهد اما در آینده مدنظر داریم تمام وجوهات شرعی را از طریق پورتال مزبور، عملیاتی نماییم.
    وی افزود: خمس، زکات، صدقه، کفاره های نماز، تبرعات و امور خیریه و ختم قرآن نیز به تدریج به این سامانه افزوده خواهند شد و کاربران با چند کلیک می توانند وجوهات شرعی خود را با اطمینان و آسودگی خاطر پرداخت نمایند.
    وی ادامه داد: یکی از مشکلاتی که در گذشته مردم با آن روبرو بودند، مخاطرات و سختی های پرداخت وجوهات شرعی بود که در طرح خدماتی جدید بانک صادرات، مشکلات قبلی مرتفع و  به شیوه ای آسان، مطمئن و سریع، امکان پرداخت وجوهات شرعی بدون هرگونه محدودیت زمانی و مکانی فراهم شده است.
    آقای لشکربلوکی در پایان سخنانش گفت: رویکرد بانک صادرات ایران عرضه متنوع محصولات و خدمات بانکی در راستای پاسخگویی به نیاز و انتظارات مشتریان و جلب حداکثر رضایت آنان است که بر این اساس و در آینده، محصولات جدید این بانک روانه بازار خواهد شد.
    گفتنی است هموطنان گرامی جهت واریز وجوه فطریه و کفاره خود می توانند از طریق رایانه شخصی و یا گوشی تلفن همراه خویش به وب سایت بانک صادرات ایران به نشانی www.bsi.ir مراجعه و با ورود به سامانه دریافت فطریه و تکمیل مراحل تعریف شده در نرم افزار مزبور، اقدام نمایند.
    لازم به یادآوری است، هموطنان ساکن خارج از کشور نیز بدون محدودیت زمانی و مکانی می توانند از طریق وب سایت بانک صادرات وجوه فطریه خود را به حساب موسسات خیریه داخل کشور و افراد نیازمند واریز نمایند.
    گفتنی است سامانه یادشده که فطر آنلاین نام دارد و جهت دریافت وجوهات شرعی هموطنان گرامی طراحی شده، نرم افزاری تحت سیستم عامل اندروید می باشد و روزه دارانی که از مبلغ فطریه خود آگاهی دارند، می توانند از طریق این سامانه مبلغ مشخص را وارد و پرداخت کنند. همچنین این سامانه قابلیت محاسبه فطریه براساس قوت غالب(نان یا برنج) و برحسب تعداد نفرات اعضای خانوار را دارد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو