عصر بازار

پرداخت ۱۸ هزار فقره تسهیلات اشتغال از ابتدای ۹۶

عصر اعتبار- مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با بیان اینکه از ابتدای امسال ۲۵ هزار و ۳۷۷ فقره تسهیلات پرداخت شده است گفت: سهم تسهیلات بخش اشتغال حدود ۱۸ هزار فقره بوده است.

پرداخت ۱۸ هزار فقره تسهیلات اشتغال از ابتدای ۹۶
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار» به نقل از مهر, اصغر نورالله زاده با اشاره به اینکه تسهیلات مشاغل خانگی، کارفرمایی، تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و تسهیلات ضروری از جمله تسهیلات پرداختی توسط صندوق کارآفرینی امید است گفت: از ابتدای امسال بالغ بر 313 میلیارد و 401 میلیون تومان تسهیلات در سرفصل‌های مختلف پرداخت شده است.

    وی با اشاره به اینکه حدود 80 درصد از تسهیلات صندوق کارآفرینی امید در بخش حمایت از اشتغال و کسب و کارهای خرد و کوچک است، درباره شرایط پرداخت تسهیلات اشتغالزایی افزود: متقاضیان بیکاری که ضمن توانایی انجام فعالیت اقتصادی اما توانایی تهیه واحد و محل اجرای طرح، ابزار و سرمایه لازم برای راه اندازی مشاغل را ندارند، جامعه هدف صندوق کارآفرینی امید برای پرداخت تسهیلات هستند.

    مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید پرداخت تسهیلات برای کسب و کارهای خرد و مشاغل خانگی را اولویت این صندوق اعلام کرد و ادامه داد: تسهیلات بخش مشاغل مشمول افراد بیکاری است که دارای مهارت بوده و توانایی انجام فعالیت و شروع کسب و کار را در رشته های خدماتی، فنی ،کشاورزی و بازرگانی داشته باشند.

    وی با بیان اینکه اعطای تسهیلات صندوق در بخش خرد با اولویت طرح های ایجادی در زمینه خانگی، خویش فرمایی، کارآفرینی و تعاونی تا 10 نفر کارکن است گفت: از ابتدای امسال 25 هزار و 377 فقره تسهیلات از سوی صندوق کارآفرینی امید پرداخت شده است.

    نورالله زاده درباره میزان تسهیلات پرداختی صندوق کارآفرینی امید از ابتدای امسال در بخش‌های مختلف اشتغال، ضروری و ازواج گفت: از ابتدای سال 96 در بخش اشتغال حدود 18 هزار فقره تسهیلات به میزان بالغ بر260 میلیارد و 407 میلیون تومان پرداخت شده است.

    مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: در بخش تسهیلات ضروری و ازدواج نیز از ابتدای امسال 7 هزار و 520 فقره تسهیلات پرداخت شده است.

    وی افزود: میزان تسهیلات پرداختی صندوق کارآفرینی امید در سرفصل‌های ضروری و ازدواج از ابتدای سال جاری 52 میلیارد و 993 میلیون و 900 هزار تومان بوده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی