عصر بازار

نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی:

بیمه کوله‌بران آذربایجان‌غربی در ارومیه رونمایی می‌شود

عصر اعتبار- نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: پنجشنبه هشتم تیر ماه، بیمه کوله‌بران آذربایجان‌غربی با حضور مسئولانی از وزارت تعاون و صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر در ارومیه رونمایی می‌شود.

بیمه کوله‌بران آذربایجان‌غربی در ارومیه رونمایی می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از فارس، رسول خضری امروز اظهار داشت: پنجشنبه هشتم تیر ماه، بیمه کوله‌بران آذربایجان‌غربی با حضور مسئولانی از وزارت تعاون و صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر در ارومیه رونمایی می‌شود.

    وی تصریح کرد: در این رابطه تفاهم‌نامه و قراردادی بین استاندار آذربایجان‌غربی و نمایندگان وزارت تعاون و صندوق بیمه اجتماعی عشایر و روستاییان امضا می‌شود.

    نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر اخیر وزیر نیرو به سردشت افزود: پروژه سد این شهرستان و سامانه تصفیه‌خانه سردشت که پروژه‌های عظیمی بودند با حضور حمید چیت‌چیان افتتاح شد و در این رابطه افتتاح سد این شهرستان می‌تواند دو برابر نیاز استان برق تولید و حتی صادر کند.

    وی با تاکید بر توجه به جاده‌های مواصلاتی و راه دسترسی به شهرستان‌های سردشت و پیرانشهر گفت: بی‌شک وجود راه دسترسی مطلوب سبب رشد صنعت گردشگری شده و وجود سد می‌تواند صنعت شیلات و نیز قایقرانی را در این منطقه توسعه دهد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی