عصر بازار

مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری:

سقف ضمانت تسهیلات طرح‌های دانش بنیان ۵۰۰ میلیون تومان شد

عصر اعتبار- مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری بخش تعاون از ضمانت تسهیلات طرح‌های دانش بنیان تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان خبر داد و گفت: حمایت از طرح‌های دانش بنیان و طرح‌های مناطق محروم در اولویت ضمانت صندوق قرار دارد.

سقف ضمانت تسهیلات طرح‌های دانش بنیان ۵۰۰ میلیون تومان شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، مهدی حسین نژاد اظهار کرد: در راستای تحقق شعار امسال، اصلی‌ترین برنامه‌ خود را حمایت از طرح‌های دانش بنیان و مناطق محروم و توسعه نیافته قرار دادیم و معتقدیم حمایت از شرکتهای دانش بنیان موجب رونق اشتغال، توسعه صادرات، افزایش تولید و ارزآوری می‌شود.

    وی میزان ضمانت‌نامه‌های صادره در سال گذشته را 388 میلیارد تومان ذکر کرد و افزود: در ابتدای دولت یازدهم میزان ضمانت نامه‌های صادره برای بخش تعاون 120 میلیارد تومان بود که این میزان در پایان دولت یازدهم به 700 میلیارد تومان رسید.

    به گفته مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری بخش تعاون، سقف صدور ضمانت‌نامه برای تسهیلات بخش تعاون 15 میلیارد ریال بوده که در پایان دولت یازدهم به 100 میلیارد ریال افزایش یافته است.

    حسین نژاد درعین حال آمادگی این صندوق برای حمایت از طرح‌های اشتغال وزارت کار نظیر طرح تکاپو را اعلام کرد وگفت: برای توسعه اشتغال تا سقف 600 میلیارد تومان هدفگذاری شده است.

    وی همچنین از اجرای برنامه ترویج و توسعه مدل تامین مالی جمعی به عنوان یکی از روشهای تامین مالی بخش تعاون خبرداد و گفت: امروز در دنیا مشارکت مردم در تامین مالی مهم و تاثیرگذار است و بر همین اساس ما نیز باید به این سمت حرکت کنیم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی