عصر بازار

نماینده اردل و فارسان:

حضور پست‌بانک‌ایران در روستاها، منشاء توسعه و پیشرفت است

عصر اعتبار- علی کاظمی نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح باجه خدمات‌بانکی کران شهرستان فارسان اظهارداشت: حضور پست‌بانک‌ایران در روستاها منشاء توسعه و پیشرفت اقتصادی روستاها و مناطق کم‌برخوردار است.

حضور پست‌بانک‌ایران در روستاها، منشاء توسعه و پیشرفت است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار», وی در این مراسم افزود: نیروهای توانمندی در عرصه بانکداری کشور درحال خدمات‌رسانی به هموطنان هستند که شاهد این مهم ابراز رضایتمندی هموطنان بویژه روستائیان از حضور پست‌بانک‌ایران در این مناطق است.
    کاظمی اظهارداشت: رسالت شایسته پست‌بانک‌ایران در اثرگذاری اقتصادی در روستاها و مناطق کم‌برخوردار برکسی پوشیده نیست. از اینرو این بانک باید با ارائه خدمات مناسب موجب اشتغال، توسعه اقتصادی و سهولت معیشت روستائیان باشد.
    خسرو فرحی مدیرعامل پست‌بانک‌ایران نیز در این مراسم اظهارداشت: ایجاد و راه‌اندازی باجه‌های خدمات‌بانکی در روستاها و مناطق کم‌برخوردار در راستای رعایت حقوق شهروندی و دسترسی آسان روستائیان به خدمات بانکی و خدمات بانکداری الکترونیکی در طول شبانه‌روز است.
    وی با اشاره به فعالیت این بانک همگام با برنامه‌های توسعه‌ای دولت و در راستای مجوز‌های قانونی از سوی بانک‌ مرکزی خدمات خود را در روستاهای با جمعیت بالا توسعه داده که در راستای این مهم نصب و راه‌اندازی بیش از 1000دستگاه‌های خودپرداز (ATM) در سطح کشور می‌باشد.
    گفتنی است:‌ در مراسم مذکور که با حضور نماینده مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی، فرماندار،‌ برخی از مدیران دستگاه‌های اجرائی استان و مسئولان پست‌بانک‌ایران و اهالی روستای کران برگزار شد از باجه خدمات‌بانکی این روستا بهره‌برداری شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی