عصر بازار

نشست مدیران و روسای ستاد و شعب تهران بانک گردشگری برگزار شد

عصر اعتبار- دومین جلسه شورای مدیران در قالب نشست مدیران و روسای ستاد و شعب تهران با حضور مدیرعامل، قائم مقام و معاونین بانک گردشگری در محل سالن همایش های ستاد مرکزی برگزار شد.

نشست مدیران و روسای ستاد و شعب تهران بانک گردشگری برگزار شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دومین جلسه شورای مدیران در قالب نشست مدیران و روسای ستاد و شعب تهران با حضور مدیرعامل، قائم مقام و معاونین بانک گردشگری در محل سالن همایش های ستاد مرکزی برگزار شد. به گزارش روابط عمومی بانک گردشگری، در این نشست علی اصغر سفری، مدیرعامل بانک گردشگری با اشاره به فضای ایجاد شده در مورد فعالیت بانک های کشور، نقش همکاران شعب را در جلب اعتماد مشتریان و بیان واقعیت تلاش های بانک ها در خدمت به فضای اقتصادی کشور حیاتی دانست و گفت: از سوی دیگر از نهادهای بالادستی کشور توقع داریم که برخورد با بی انضباطی ها و بی انصافی ها در فضای بانکی و مالی کشور را جدی تر از قبل دنبال کنند.
    سفری با اشاره به پروژه های مهم و بزرگ اقتصادی که بانک گردشگری در حال اجرا دارد تاکید کرد: با اجرایی شدن این پروژه ها قطعا مردم و مشتریان ما درخواهند یافت که چه اقدامات بزرگی توسط بانک گردشگری در راستای تقویت اقتصاد کشور انجام شده است.
    این گزارش حاکی است در این نشست، گزارش مدیریت بازرسی بانک در خصوص عملکرد شعب در سال 95 از منظر مقررات، ساختار سازمانی جدید بانک، برنامه های آموزشی تدوین شده با توجه به نواقص مطالعه شده در شعب و مدل ارزیابی شعب مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
    گفتنی است روسای شعب سراسر کشور با استفاده از سیستم ویدیوکنفرانس و به شکل زنده از جریان این نشست مطلع شدند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی