عصر بازار

بازار سراسر سرخ رنگ

عصر اعتبار- امروز یکشنبه ۱۱ تیرماه، شاخص کل بورس با افت ۳۴ واحدی به سطح ۷۸۷۶۵ واحد رسید و ارزش معاملات در این روز بالغ بر ۱۰۴ میلیارد تومان شد.

بازار سراسر سرخ رنگ
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار» به نقل از عصر بازار، سایر شاخص های منتخب بورس نیز سرخ پوش بودند در این بین شاخص آزاد شناور با 109 واحد بیشترین افت را داشت.

    در این روز نماد های « فولاد »، « فارس»، « وغدیر» و «حکشتی » بیشترین تاثیر منفی و نماد های «شپنا »، «رمپنا »  و « کنور»  بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص داشتند.

    امروز نمادهای معاملاتی قلرست، قپیرا، وملی، شیراز، کنور، بفجر، وتوکا، قصفها، البرز، وایران، کاذر،ولصنم و ساربیل به گردونه معاملات بازگشتند.

    نمادهای پربیننده بورسی شامل وبملت، ثاژن، خودرو، فاسمین، فولاد، خپارس و شپلی بود، امروز هم گروه خودرو در غیاب سایپا معاملاتی سرخ داشت ولی شاخص های گروه لاستیک، فنی مهندسی و منسوجات سبزپوش بودند.

    فردا می توان معاملاتی به مراتب بهتر از امروز را شاهد بود و حالت تعادلی محتمل ترین سناریو برای بازار است، به هر ترتیب وضعیت بازار در حال حاضر بسیار پیچیده بوده و این امر ریسک معامله را بالا برده است. هر چند نمی توان نا امید بود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی