عصر بازار

مجمع عمومی سالیانه کانون بازنشستگان بانک توسعه تعاون برگزار گردید

عصر اعتبار- مجمع عمومی سالیانه کانون بازنشستگان بانک توسعه تعاون با حضور سید باقر فتاحی عضو هیئت‌مدیره بانک، رسول ارجمند مدیر امور منابع انسانی، حسین فولادی وندا رئیس اداره رفاه و کلیه اعضای هیئت‌مدیره، حسابرسان و بازرسان مجمع در ساختمان بزرگمهر بانک برگزار شد.

مجمع عمومی سالیانه کانون بازنشستگان بانک توسعه تعاون برگزار گردید
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، سید باقر فتاحی عضو هیئت‌مدیره بانک ضمن تقدیر از تلاش‌های موثر پیشکسوتان بانک توسعه تعاون، بازنشستگان را گنجینه ارزشمند بانک دانست و بابیان اینکه پیگیری مسائل معیشتی و رفاهی بازنشستگان در چارچوب قانون در دستور کار هیئت‌مدیره بانک قرار دارد، افزود: مدیران فعلی بانک، به‌عنوان فرزندان بازنشستگان و خدمتگزار آن‌ها تلقی می‌شوند که ان‌شاءالله امیدوارم خداوند توفیق دهد با سربلندی این مسئولیت را انجام دهیم.

    وی افزود: بازنشستگی اتفاق مهمی در طی زندگی هر انسانی است که می‌توان آن را، دوران زندگی بدون اشتغال دانست.بازنشستگان سرمایه بانک می‌باشند که در طی زمان  اشتغال زحمات زیادی را متحمل شده‌اند.

    فتاحی همچنین کانون بازنشستگی را مکمل بانک عنوان کرد و خواستار انتقال دانش تخصصی و تجربیات بازنشستگان در بحث وصول مطالبات، ارزیابی و نظارت از طریق کانون شد.

    در ادامه رسول ارجمند مدیر امور منابع انسانی ضمن خوش‌آمد گویی و تقدیر از همکاران بازنشسته گفت: استفاده از تجربیات همکاران بازنشسته در راستای اهداف بانک و جلوگیری از خروج این تجربیات از مسائلی است که باید مدنظرقرارگیرد.

    گفتنی است در پایان عملکرد این کانون توسط بازرسان مطلوب ارزیابی شد و با برگزاری انتخابات، محمود محمدنژاد به‌عنوان بازرس اصلی و محمدحسن حسن پناه به‌عنوان بازرس علی‌البدل به مدت یک سال انتخاب گردیدند.

    شایان‌ذکر است در این مجمع، کارکنان پیشکسوت بانک به‌صورت مستقیم و بی‌واسطه مسائل و مشکلات معیشتی خود را مطرح و از توجه و اهتمام حجت اله مهدیان مدیرعامل بانک در خصوص رفع مشکلات بازنشستگان قدردانی کردند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو