عصر بازار

در دیدار هیات مدیره و مدیرعامل بانک با معاونان و روسای ادارات؛

قربانی, نقش آفرینی بانک دی در نظام بانکی و خدمت‌رسانی به مردم افزایش می‌یابد

عصر اعتبار- مدیرعامل و اعضای جدید هیات مدیره بانک دی در نشستی صمیمی با معاونان و روسای ادارات بانک ضمن بیان دیدگاه‌ها و انتظارات خود ابراز امیدواری کردند که بانک دی به نقش آفرینی فعال خود در نظام بانکی کشور تداوم بخشد.

قربانی, نقش آفرینی بانک دی در نظام بانکی و خدمت‌رسانی به مردم افزایش می‌یابد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار»، محمدرضا قربانی ـ مدیرعامل بانک دی ـ ضمن ابراز خشنودی از برگزاری این جلسه و حضور در جمع مدیران ارشد بانک که آنها را تصمیم‌گیر، تعیین کننده و هدایت کننده سازمان دانست، اظهار کرد: بانک یک بنگاه اقتصادی است و وظیفه ماست که با کمک کارکنان فعال و خلاق ضمن ارتقاء جایگاه خود در نظام بانکی و افزایش نقش آفرینی در این صنعت، در اندیشه خدمت رسانی به مردم و سوددهی بیشتر نیز باشیم.

    وی افزود: هیات مدیره جدید بانک دی به عنوان یک تیم قوی و همراستا، تمام قوای خود را بکار گرفته است تا با برطرف کردن برخی مشکلات موجود، بانک را در مسیر تعالی و شکوفایی حرکت دهد و در این مسیر به کمک تمامی کارکنان ارزش آفرین بانک نیازمندیم.

    او با تاکید بر اینکه باید همه، بانک دی را منزل خود بدانیم و مانند یک خانواده نسبت به آن احساس مسئولیت داشته باشیم، تصریح کرد: همه همکاران ما در بانک با انگیزه و مسئولیت پذیرند و صداقت کاری در عملکردشان دیده می‌شود، ان شاءالله با یاری یکدیگر، بتوانیم جایگاه بانک دی را در سیستم بانکی رفیع‌تر کرده و در جهت تحقق اهداف سازمانی کوشا باشیم.

    در ادامه رضا سهم دینی ـ رییس هیات مدیره بانک دی ـ ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع صمیمی همکاران بانک دی به اهمیت نقش کارکنان در تحقق اهداف بانک اشاره کرد و گفت: همه باید در بانک احساس کنند که عملکرد آنها تحت نظارت و حمایت است چرا که با ارزیابی عملکرد افراد، اهداف بانک محقق خواهد شد و با پیگیری و اجرای دستورالعمل ها اهداف محقق شده تثبیت می گردد.

    وی با اشاره به اهمیت ارزیابی عملکرد در افزایش بهره وری سازمان از ارائه طرح جدیدی در این زمینه خبر داد که بر اساس ارزیابی‌های عملکرد معاونت ها، ادارات و سایر کارکنان، نیروهای کوشای صف و ستاد مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

    سهم دینی در پایان تاکید کرد: بر اساس سند چشم انداز بانک دی و با مشورت همکاران عزیز در هیات مدیره چندین برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تدوین شده که با همدلی و همیاری همکاران و فضل الهی با تمام توان سعی در عملیاتی نمودن آن داریم.

    در ادامه این نشست علی فتحعلی ـ نایب رییس هیات مدیره بانک دی ـ با اشاره به اهمیت شناسایی پتانسیل‌های بالقوه و بالفعل بانک تصریح کرد: باید مسیر تبدیل پتانسیل‌های بالقوه به بالفعل را شناسایی کرد و برای متحول کردن بانک و ارتقاء جایگاه آن در صنعت بانکداری کوشا بود که این امر با همفکری و تلاش مضاعف تمامی همکاران بانک محقق خواهد شد.

     

    دکتر حسنعلی قنبری ـ عضو هیات مدیره بانک ـ نیز در این نشست با تشریح وضعیت اقتصادی کشور و موقعیت نظام بانکی اظهار کرد: در شرایط حاضر باید با جذب منابع ارزان قیمت سعی در پایین آوردن قیمت تمام شده پول باشیم.

    اکبر پورمظاهری ـ از دیگر اعضاء هیات مدیره بانک دی ـ نیز با اشاره به نقاط قوت و فرصت‌های موجود در بانک، نقش تبلیغات در جذب و تخصیص منابع و ارتقاء بانکداری الکترونیک که نتیجه آن  سودآوری است را مثبت و موثر ارزیابی کرد.

    به گفته وی تمامی همکاران بانک می‌توانند نقاط قوت، نقاط ضعف، فرصت‌ها و تهدیدهای بانک را از دیدگاه خود شناسایی و با ارسال نظرات و پیشنهاداتشان ما را در این راه یاری کنند.

    در ادامه این نشست برخی از معاونان و روسای ادارات طی در سخنانی به تشریح اقدامات و برنامه‌های حوزه خود پرداختند و برای موفقیت اعضای جدید هیات‌ مدیره، بانک دی و گروه مالی دی ابراز امیدواری کردند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی