عصر بازار

راننده جوانمردی که چشمش را به روی ۷۰۰ میلیون طلا بست

عصر اعتبار- 'یاسر مطاعی' راننده jتاکسی جوانرودی، در اقدامی خداپسندانه ۷۰۰ میلیون ریال طلا را که در خودرویش جا مانده بود، به صاحبش باز گرداند.

راننده جوانمردی که چشمش را به روی ۷۰۰ میلیون طلا بست
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایران آنلاین، این راننده تاکسی روز چهارشنبه گفت: ما رانندگان تاکسی خدمتگزار مردم هستیم و باید اشیاء و اقلام جا مانده مسافران را به هر نحو ممکن به دست صاحبانش برسانیم.

    وی افزود: روز گذشته در ماشینم یک نایلون حاوی طلا را پیدا کردم و برای بازگرداندن آن به واحد تاکسیرانی اطلاع دادم و پس از نیم ساعت 2 خانم سراسیمه و با چشمانی گریان به واحد تاکسیرانی مراجعه کردند و در حضور مسئولان تاکسیرانی و جمعی از شهروندان طلاها را تحویل آنها دادم.
    وی اظهار داشت: با برگرداندن این مقدار طلا که به قول صاحبش 700 میلیون ریال ارزش داشت، از آنها بیشتر احساس خوشحالی می کنم.

    مسئول واحد تاکسیرانی جوانرود نیز گفت: این راننده تاکسی مومن و خداشناس هنگامی که متوجه شد که مقداری طلا در ماشینش جا مانده است بلافاصله این موضوع را به واحد تاکسی رانی اطلاع داد و پس از آن 2 خانم که گریان و پریشان در جستجوی طلاهای خود بودند به تاکسیرانی مراجعه کردند و طلاهای خود را از یاسر مطاعی پس گرفتند.
    حسین نظری با بیان اینکه صداقت و امانت داری از مشخصه ها و خصوصیات بارز رانندگان تاکسی است، افزود: عمل نیک و خداپسندانه این راننده تاکسی از وجدان کاری و حس وظیفه شناسی او حکایت دارد.

    شهرستان جوانرود با بیش از 75 هزار نفر در 86 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی