عصر بازار

استاندار کرمان:

بانک‌پاسارگاد، یک بانک توسعه‌گرا است

عصر اعتبار- هلدینگ توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه (میدکو)، از شرکت‌های گروه مالی پاسارگاد و به عنوان اولین و بزرگترین هلدینگ صنعتی و معدنی کشور، در جهت توسعه فضای سبز و کنترل ریزگردها، عملیات اجرایی طرح مشارکتی ۱۰۰۰ هکتار جنگل‌کاری را با همکاری اداره کل منابع‌طبیعی و آبخیزداری استان کرمان آغاز کرد.

بانک‌پاسارگاد، یک بانک توسعه‌گرا است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار»، در مراسم آغاز این طرح که با حضور مهندس رزم‌حسینی استاندار کرمان، رجبی‌زاده مدیرکل اداره منابع‌طبیعی و آبخیزداری استان و دکتر پورمند مدیرعامل هلدینگ میدکو برگزار شد، استاندار کرمان ضمن تشکر از اقدامات هلدینگ میدکو در استان کرمان، این شرکت را یک بخش خصوصی موفق و نمونه معرفی کرد. وی همچنین از حمایت‌های بانک‌پاسارگاد از شرکت میدکو، به‌عنوان یک بانک توسعه‌گرا تشکر و قدردانی کرد.

    در ادامه، مدیرکل اداره منابع‌طبیعی و آبخیزداری استان نیز ضمن تشکر از اقدامات هلدینگ میدکو، به تشریح طرح ایجاد فضای سبز در استان در قالب طرح‌های اقتصادمقاومتی پرداخت.

    همچنین پورمند مدیرعامل شرکت میدکو، با تشکر از استاندار کرمان، در خصوص فعالیت‌های میدکو در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی توضیح داد و گفت: در حال حاضر، شرکت میدکو در استان کرمان، حدود 330 هکتار فضای سبز ایجاد کرده‌است که با اتمام این پروژه میزان فضای سبز ایجاد شده توسط این هلدینگ، بالغ بر 1300 هکتار خواهد شد. این میزان در مقایسه با 2000 هکتار زمین کارخانجات، نسبت قابل‌قبولی است. وی خاطرنشان کرد: بخش قابل‌توجهی از میزان آب مصرفی در شرکت میدکو از تصفیه فاضلاب استان تأمین می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی