عصر بازار

استاندار هرمزگان:

درآمدهای مالیاتی رکن اصلی تحقق اقتصاد مقاومتی است

عصر اعتبار- استاندارهرمزگان در پیامی به مناسبت فرا رسیدن ۱۶ تیرماه، روز مالیات و آغاز هفته فرهنگ سازی مالیاتی گفت: توجه ویژه به ظرفیت های داخلی کشور رکن اصلی تحقق اقتصاد مقاومتی است که درآمدهای مالیاتی از ظرفیت های مهم کشور در این زمینه هستند.

درآمدهای مالیاتی رکن اصلی تحقق اقتصاد مقاومتی است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار» به نقل از  ایرنا، جاسم جادری روز شنبه در این پیام ضمن تبریک این روز به کارکنان اداره کل امور مالیاتی استان افزود: با پرداخت به موقع مالیات، می توان از این درآمدها در راستای رشد و توسعه کشور استفاده کرد.
    وی بیان داشت: مالیات در بسیاری از کشورهای جهان، یکی از منابع اصلی دولت ها و ابزاری مهم برای سیاست گذاری در عرصه های مختلف توزیعی، تخصیصی و تثبیتی است.
    استاندار هرمزگان اظهارکرد: در کشور ایران هم با توجه به تحولات بین المللی و رویکرد قوانین بالادستی ازجمله سند چشم انداز 20 ساله نظام، قوانین برنامه پنج ساله اقتصادی و بسته اقتصاد مقاومتی ابلاغ شده از سوی مقام معظم رهبری و همچنین اهداف اقتصادی دولت تدبیر و امید، جایگاه مالیات را در نظام اقتصادی کشور بسیار پررنگ نموده است.
    جادری خاطرنشان کرد: برای نهادینه کردن گسترش فرهنگ مالیات، مردم باید آثار مثبت پرداخت به موقع مالیات در جامعه را ببینند و در این خصوص دستگاه های اجرایی باید همکاری لازم را با اداره کل امور مالیاتی هرمزگان داشته باشند.
    وی یادآورشد: اصحاب رسانه هم به وظیفه خود در این زمینه عمل نموده و آن را از طریق رسانه های دیداری و شنیداری به اطلاع مردم استان هرمزگان برسانند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی