عصر بازار

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس:

"شهرنت وی" افتخار دیگری از بانک شهر در راستای به ثمر نشستن بانکداری الکترونیک

عصر اعتبار- سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با تقدیر از فعالیت های نوین بانک شهر گفت: آغاز به کار "شهرنت وی" افتخار دیگری از بانک شهر در راستای به ثمر نشستن بانکداری الکترونیک است.

"شهرنت وی" افتخار دیگری از بانک شهر در راستای به ثمر نشستن بانکداری الکترونیک
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، رحیم زارع ضمن تقدیر از این بانک برای خدمات نوینی که به مردم ارایه می کند، گفت: رونمایی و آغاز به کار نرم افزار موبایلی "شهرنت وی" افتخار دیگری در راستای به ثمر نشستن بانکداری الکترونیک است.
    نماینده مردم آباده و بوانات در مجلس شورای اسلامی، با بیان این‌که صدور کارت هدیه با مبلغ درخواستی و متن مورد نظر با تلفن همراه اقدام بسیار نوینی در صنعت بانکداری است، افزود: این بانک هر روز روش جدیدتری برای تسهیل خدمات دهی به مردم در زمینه امور بانکی رو می کند.
    زارع ادامه داد: شهرنت های بانک شهر مانند یک شعبه بانک در تمام نقاط کشور فعال هستند و مردم بدون معطلی کارهای بانکی خود را انجام می دهند که این اقدام نیز در نوع خود در کشور تاکنون تجربه نشده بود.
    وی افزود: این‌که بانک شهر به سراغ فناوری‌های روز دنیا و تکنولوژی‌های پیشرفته برای تسهیل خدمات دهی بانکی به مردم می رود جای تحسین و قدردانی دارد.
    سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: حمایت از بانک شهر به عنوان بانکی موفق در حوزه خدمات الکترونیک بانکی لازم است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی