عصر بازار

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از خدمات بانک قرض الحسنه مهر ایران تقدیر کرد

عصر اعتبار- دکتر پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس و نماینده مردم شریف کرمان در خانه ملت طی جلسه شورای هماهنگی بانکها که به میزبانی بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان کرمان برگزار شد با دکتر اکبری مدیرعامل بانک دیدار و گفتگو کرد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از خدمات بانک قرض الحسنه مهر ایران تقدیر کرد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در این جلسه، نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به محدودیت های مالی کارآفرینان گفت: توانمندی های انسانی و شرایط موجود اقتصادی کشور ضرورت توجه به کارآفرینی را نسبت به گذشته بیشتر می کند. کارآفرینان با رویکرد دانش و درک صحیح از بازار، ایده پردازی می کنند اما در عمل با محدودیت هایی مواجه می‌شوند که باید اقدامات اساسی برای تامین مالی صورت گیرد.
    رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: مسائل اقتصادی، معیشت، اشتغال جوانان و همچنین ظرفیت های علمی و تخصصی توجه به کارآفرینی را الزامی می کند. این مقوله از اهمیت زیادی برخوردار است و توجه به این موضوع مهم می تواند استان کرمان را به عنوان یک استان نمونه کارآفرین در کشور مطرح کند.
    وی با اشاره به اینکه تامین مالی یکی از دغدغه های فعالان اقتصادی است تصریح کرد: بانک قرض الحسنه مهر ایران با اختصاص منابع قرض الحسنه خود به این حوزه، تاثیر بسزایی در رشد اقتصادی و کاهش نرخ بیکاری ایفا می نماید که جای بسی تقدیر و تشکر را دارد.
    مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نیز در ادامه اظهارداشت: با استقبال خیرین، سازمان‌ها و نهادهای خصوصی و دولتی از خدمات ارائه شده، منابع قرض‌الحسنه بانک در سه ماه ابتدای سال 96 نسبت به سال گذشته به میزان 15 درصد رشد داشته که بالغ بر 91 درصد آن به پرداخت وام به نیازمندان واقعی جامعه در زمینه‌های ازدواج جوانان، حمایت از مددجویان، درمان بیماری‌های خاص و کارآفرینی و اشتغالزایی اختصاص یافته است.
    وی با توجه به اهمیت تحقق اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید و اشتغال در کشور اظهار داشت: برای امسال بالغ بر 60 درصد منابع قرض‌الحسنه این بانک به کارآفرینی، اشتغال و حمایت از بنگاه‌های اقتصادی اختصاص یافته تا با پرداخت تسهیلات ارزان‌قیمت در زمینه‌های تولیدی، رشد و رونق اقتصادی را شاهد باشیم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی