عصر بازار

الزام تعریف فرایندهای هوشمندانه بازاریابی در راستای رضایت مشتریان از خدمات بانک

عصر اعتبار- معاون بازاریابی و امور استان های بانک قوامین گفت : در صدد هستیم فرایند های هدفمند و هوشمندانه و مطابق با نیاز ها و خواسته های مشتریانمان را به عنوان یک الزام در خط مشی های بازاریابی بانک تدوین و در راستای تحقق رضایتمندی مشتریان حرکت کنیم .

الزام تعریف فرایندهای هوشمندانه بازاریابی در راستای رضایت مشتریان از خدمات بانک
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، جعفر اسدی معاون بازاریابی و امور شعب بانک قوامین در گفت و گو با روابط عمومی این بانک و در جریان تشریح استقبال مخاطبان از سبد تسهیلاتی آرامین با اشاره به موضوع فوق یاد آور شد :

    در حال حاضر با گسترش رقابت بین بانکی در حوزه بازاریابی و جذب مشتری ضرورت نگاه هوشمندانه و حرکت هدفمند در این مسیر به منظور معرفی درست خدمات بانک به مشتریان بیش از گذشته وجود دارد .
    وی هم چنین با یاد آوری استقبال ببسیار خوب مشتریان از طرح تسهیلاتی آرامین گفت :

    این استقبال نشان می دهد بانک قوامین توانسته است علاوه بر شناسایی درست نیازهای مشتریان خود ، نوآوری ، خلاقیت و فرایندهای تبلیغاتی مناسب را نیز در برنامه های خود گنجانده و در راستای دست یابی به جایگاه مورد نظر خود در میان مخاطبان گام بردارد.

    جعفر اسدی در ادامه هم چنین بر ضرورت حفظ کنترل این بازار و برنامه ریزی در راستای ارتقاء آن تأکید کرد و افزود :

    طبق برنامه های اعلام شده توسط مدیر عامل محترم بانک در زمینه مدیریت عالمانه و اقدام هوشمندانه قصد داریم با گسترش و عمق بخشیدن به ارتباطات خود با مشتریان توانایی های باالقوه بانک قوامین را در بازارهای مختلف اندازه گیری و طرح های بازاریابی مناسبی را تدوین کنیم .
    طرح آرامین سبد تسهیلاتی بانک قوامین برای متقاضیان دریافت تسهیلات می باشد که شرایط دریافت آن پیش از این از طریق پرتال این بانک www.ghbi.ir و نیز سایر رسانه های جمعی اطلاع رسانی شده است .

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی