عصر بازار

درآمد حاصل از صندوقهای صدقات بهزیستی در کجا هزینه می‌شود

عصر اعتبار- رئیس دبیرخانه مشارکتهای مردمی سازمان بهزیستی کشور درباره نحوه هزینه‌کرد صدقات از سوی سازمان بهزیستی کشور گفت: درآمد حاصل از صندوقهای صدقات بهزیستی در اختیار مراکز نگهداری معلولان، سالمندان، کودکان بدسرپرست و بی‌سرپرست قرار می‌گیرد.

درآمد حاصل از صندوقهای صدقات بهزیستی در کجا هزینه می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار» به نقل از باشگاه خبرنگاران پویا, فرهاد اقطار درباره نحوه هزینه‌کرد صدقات در بهزیستی اظهار کرد: از سالهای گذشته در سازمان برای استقرار صندوقهایی در اماکن عمومی و دولتی برنامه‌ریزی شده بود و اکنون شاهد قرار گرفتن صندوقهای سازمان در برخی از مراکز و مناطق هستیم.

    رئیس دبیرخانه مشارکتهای مردمی سازمان بهزیستی کشور یادآور شد: سازمان بهزیستی کشور در مورد استقرار صندوقهای صدقات در استانهای مختلف بخشنامه‌ای را صادر نکرده و این کار را بر عهده مدیران بهزیستی در هر استان قرار داده است.

    وی با اشاره به اینکه صندوقهای صدقات در 90 درصد استانهای کشور آمادگی جمع‌آوری کمکهای شهروندان را دارند، تصریح کرد: صندوقهای صدقات از قبیل رومیزی و ایستاده در نقاط مختلف استقرار داده شده و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری، تعداد صندوق‌های صدقات در استان‌های مختلف افزایش یابد.

    اقطار درباره نحوه هزینه‌کرد صدقات از سوی سازمان بهزیستی کشور خاطرنشان کرد: درآمد حاصل از صندوقهای صدقات بهزیستی در اختیار  مراکز نگهداری معلولان، سالمندان، کودکان بدسرپرست و بی‌سرپرست قرار می‌گیرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی