عصر بازار

مدیرکل سابق تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش:

دانش‌آموزان تا پایان شهریور ماه بیمه حوادث هستند

عصر اعتبار- مدیرکل سابق تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: بیمه حوادث دانش‌آموزی برای یکسال کامل است و به صورت ۲۴ ساعته و شبانه‌روزی خدمات و غرامت می‌دهد.

دانش‌آموزان تا پایان شهریور ماه بیمه حوادث هستند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از فارس، عباس باقری مدیرکل سابق تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که «وضعیت بیمه دانش‌آموزی و سطح خدمات و مدت زمان آن چگونه است؟»، اظهار داشت: بیمه حوادث دانش‌آموزی برای یکسال کامل است و با شروع مهر ماه آغاز می‌شود و تا پایان شهریورماه، ادامه می‌یابد.

    وی افزود: دانش‌آموزان یا همان محصلان در این یکسال هر جایی و در هر زمان شبانه‌روز که باشند می‌توانند از خدمات بیمه حوادث استفاده کنند. یعنی اگر در مدرسه، منزل و یا حتی در مسافرت باشند و حادثه‌ای برای آنها رخ دهد می‌توانند از این بیمه استفاده کنند.

    باقری با اشاره به روند و چگونگی استفاده از بیمه حوادث دانش‌آموزی، گفت: بیمه حوادث دانش‌آموزی به صورت 24 ساعته محصلان را تحت پوشش دارد و در هر زمانی که حادثه‌ای رخ داد می‌توانند با مراجعه به مدرسه و دریافت معرفی‌نامه به ادارات آموزش و پرورش مراجعه کرده و غرامت دریافت کنند.

    وی افزود: برخی اطلاع ندارند و فکر می‌کنند که بیمه حوادث دانش‌آموزی تا خردادماه است، اما بیمه حادثه دانش‌آموزان یکسال کامل و تا پایان شهریورماه در تمام شبانه روز و در هرجایی که باشند، اعتبار دارد.

    مدیرکل سابق تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: این بیمه سقف دارد؛ ضمن اینکه دانش‌آموزان در راستای کار مدرسه، اگر اتفاق یا حادثه‌ای رخ دهد، غیر از بیمه حادثه از بیمه مسئولیت مدنی هم امکان استفاده دارند مانند حوادثی که در زنگ ورزش برای دانش‌آموزان رخ می‌دهد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی