عصر بازار

بازدید عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران از شعب استان کرمانشاه

عصر اعتبار- تلیکانی عضو هیات مدیره و نجدی مدیر امور استان های بانک قرض الحسنه مهرایران با سفر به استان کرمانشاه از شعب روانسر، پاوه، جوانرود، خیابان شهدا و ثلاث باباجانی بازدید نمودند.

بازدید عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران از شعب استان کرمانشاه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار» ، شناسایی و بررسی ظرفیت ها و پتانسیل های موجود برای جذب منابع پایدار قرض الحسنه در استان و تبیین محورهای مناسب برای افزایش سهم بانک از بازارهای فعال، ارزیابی شاخص های مدیریت منابع و مصارف، بررسی وضعیت مطالبات و تبیین عملکرد ستاد و شعب در فعالیت های بازاریابی از جمله اهداف مهم این بازدیدها بود.
    تلیکانی در بازدید از شعب استان کرمانشاه با اشاره به ماهیت و ساختار بانک قرض الحسنه مهر ایران در تحقق مسئولیت های اجتماعی و رفع نیازهای اقشار ضعیف و متوسط جامعه بیان داشت: ماموریت این بانک توانمندسازی مددجویان و نیازمندان واقعی جامعه می باشد و از این منظر با بانک های تجاری کاملا متفاوت است.
    وی افزود: هر چند تا کنون اقدامات شایسته زیادی در راستای ترویج و اشاعه سنت الهی قرض الحسنه در استان های مختلف کشور صورت پذیرفته، اما نیاز است تا همکاران ما نیز برای معرفی هرچه بیشتر بانک و خدمات آن به مردم تلاش کنند.
    عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران ادامه داد: یقینا با شناخت بیشتر بانک، استقبال مردم ازخدمات و طرح های تسهیلاتی چندین برابر خواهد شد تا با توجه به فعالیت خداپسندانه این مجموعه، در آینده هر ایرانی نزد ما یک حساب داشته باشد.
    وی با اشاره به ظرفیت های ویژه افتتاح حساب جاری اشخاص حقیقی و حقوقی در شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: بانک ما پتانسیل بسیار خوبی در بحث حساب جاری دارد و علاوه بر امکانات و خدماتی که سایر بانک ها نیز در اختیار مشتریان خود قرار می دهند افراد دارای این نوع حساب می توانند در خواست دریافت تسهیلات هم داشته باشند.
    تلیکانی همچنین ادامه داد: سپرده گذاری در بانک ما دارای کمترین ریسک اعتباری، ریسک تمرکز و ریسک بازار است که به نوبه خود برای مشتریان حساب جاری از امتیاز بالایی برخوردار است.
    در ادامه نجدی مدیر امور استان ها نیز بیان داشت: بازاریابی برای شناسایی و جذب بازارهای جدید و تقویت همکاری ها با مشتریان فعلی و گذشته بانک از جمله اقدامات موثری است که باید مورد توجه بیش از پیش همکاران صف و ستاد در استان کرمانشاه قرار گیرد.
    وی افزود: معرفی محصولات و طرح های تسهیلاتی بانک در قالب خدمات ارائه شده به اشخاص حقیقی و حقوقی و تشریح مزیت های این سرویس ها، کمک می کند تا افراد بیشتری با امکانات ، اقدامات و بسترهای محیا شده در شعب بانک آشنا شوند.
    شایان ذکر است، در این بازدیدها شعب روانسر، پاوه و خیابان شهدا به علت عملکرد شایسته در حوزه های مختلف بانکی مورد تقدیر عضو هیات مدیره و مدیر امور استان ها قرار گرفتند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی