عصر بازار

پیام تبریک مدیر عامل بانک رفاه به مناسبت هفته تامین اجتماعی

عصر اعتبار- مدیر عامل بانک رفاه طی پیامی فرا رسیدن هفته تامین اجتماعی را خدمت بیمه شدگان، بازنشستگان ، کارفرمایان و مستمری بگیران ارجمند سازمان تامین اجتماعی تبریک گفت.

پیام تبریک مدیر عامل بانک رفاه به مناسبت هفته تامین اجتماعی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار» , متن پیام دکتر محمد علی سهمانی به شرح زیر است:
    بسمه تعالی
    باسلام
    فرارسیدن 19 تا 25 تیرماه هفته تامین اجتماعی را خدمت بیمه شدگان، بازنشستگان، کارفرمایان و مستمری بگیران ارجمند سازمان تأمین اجتماعی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
    سازمان تأمین اجتماعی یکی از بزرگترین نهادهای عمومی و غیر دولتی کشور تاکنون نقش و تأثیر بسزایی در تأمین آینده خانواده‌های کشور ایفا کرده و همواره، همراه و حامی تمامی اقشار جامعه در حوزه‌های بیمه‌ای و درمان بوده است.
    تردیدی نیست هدف اصلی و غایی این سازمان معظم، تأمین امنیت اجتماعی جامعه ایران اسلامی و دلگرم ساختن جامعه به آینده‌ای روشن است و این مهم زمینه ساز رشد، توسعه و آبادانی کشور در همه حوزه ها و زمینه ها است.
    موجب افتخار و مایه خرسندی است بانک رفاه کارگران دوشادوش سازمان تأمین اجتماعی از دیرباز و در طول عمر نزدیک به 60 ساله خود همواره نقش آفرین بوده و در جهت تأمین رفاه و آسایش بازنشستگان، مستمری بگیران و بیمه شدگان ارجمند و خانواده های محترم آنان طرح های مختلفی را به اجرا در آورده است.
    یک بار دیگر ضمن تبریک این ایام به همه مسئولان، کارگزاران و فعالان حوزه بیمه‌ای و درمان، سعادت و سربلندی همگان را از درگاه باریتعالی مسئلت دارم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی