عصر بازار

در مراسم افتتاح مسکن مهر خراسان رضوی صورت گرفت:

تاکید وزرا و مسئولین کشوری بر خدمات بانک قرض الحسنه مهر ایران

عصر اعتبار- مراسم تحویل مسکن مهر خراسان رضوی با حضور ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان، رشیدیان استاندار، عدالتی مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهرایران در این استان، خیرین مسکن ساز، صدا و سیما و دیگر مسؤلین خراسان رضوی برگزار شد.

تاکید وزرا و مسئولین کشوری بر خدمات بانک قرض الحسنه مهر ایران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار»، در این مراسم، ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی کمک به تامین و گسترش رفاه اقشار کم درآمد جامعه را وظیفه دولتمردان دانست واظهار داشت: خدمات و طرح های تسهیلات بانک هایی همچون بانک قرض الحسنه مهر ایران در پیشبرد اهداف و برنامه های پروژه هایی مثل مسکن مهر، تاثیر گذار می باشد.
    تابش رئیس بنیاد مسکن نیز در ادامه ماموریت و فعالیت های فرهنگی و اقتصادی بانک قرض الحسنه مهر ایران را برای بهبود معیشت مردم و جامعه کنونی ضرورتی انکار ناشدنی تلقی کرد.
    در ادامه، سعیدی کیا نیز با استقبال از طرح های اعتباری و خدمات بانک قرض الحسنه مهر ایران، آمادگی مجموعه بنیاد مستضعفان برای همکاری با این بانک را اعلام نمود.
    رشیدیان استاندار خراسان رضوی با تمجید از فعالیتهای بانک قرض الحسنه مهر ایران بسط و گسترش اقدامات این بانک را برای بهبود واجرایی کردن بسیار از اهداف دولت و سازمانها مفید وحائز اهمیت دانست و گفت: این بانک می تواند بازوی فعال و تکیه گاه خوبی برای سازمانهای مردم نهاد جهت ایجاد بستر رفاهی آنها باشد.
    همچنین، رشیدیان توسعه روستاها با کمک تسهیلات قرض الحسنه مهرایران را بهترین مسیر جلوگیری از حاشیه نشینی معرفی نمود.
    عدالتی مدیر شعب استان خراسان رضوی بانک قرض الحسنه مهر ایران در این همایش برای تقویت همکاری های فی ما بین با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بنیاد مستضعفان اعلام آمادگی نمود و از سوی مدیریت عامل بانک بر حمایت از اقشار مستضعف جامعه تاکید کرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی