عصر بازار

بیمه البرز تندیس طلایی حمایت از کالا و خدمات ایرانی و رضایتمندی مشتری گرفت

عصر اعتبار- شرکت بیمه البرز به خاطر اقدامات موثر در حفظ کرامت مصرف‌کننده و عملی کردن فرهنگ استفاده از کالا و خدمات ایرانی موفق به دریافت تندیس طلایی و لوح قدردانی حمایت از تولید و خدمات داخلی در "کنفرانس ملی ساخت ایران" شد.

بیمه البرز تندیس طلایی حمایت از کالا و خدمات ایرانی و رضایتمندی مشتری گرفت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در این کنفرانس که با حضور مصطفی پورمحمدی، وزیر دادگستری، الهام امین‌زاده، دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور حقوق شهروندی، دکتر رحمتی، مشاور ریاست جمهوری، حمیدرضا فولادگر،‌ نماینده مجلس شورای اسلامی و غلامحسین شافعی،‌ رییس اتاق بازرگانی،‌ صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار شد، امیر ساسان ترابی‌زاده، ‌معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات بیمه البرز به نمایندگی از سوی مدیر عامل این شرکت نشان طلایی و لوح قدردانی حمایت از تولید و خدمات داخلی را دریافت کرد.
    بنا بر این گزارش، همچنین مصطفی پورمحمدی، وزیر دادگستری، الهام امین‌زاده، دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور حقوق شهروندی و دکتر رحمتی، مشاور ریاست جمهوری از نمایشگاه جانبی اولین کنفرانس ملی ساخت ایران و غرفه شرکت بیمه البرز در این نمایشگاه بازدید کردند و با انواع خدمات بیمه ای بیمه البرز آشنا شدند.
    این گزارش حاکی است شرکت بیمه البرز در راستای ارایه بهترین خدمات بیمه ای به هموطنان و حمایت از نوآوری در خدمات ملی،‌ طی پنج سال گذشته دو طرح نوین بیمه امیدآفرین( جبران هزینه های درمان سرطان) و بیمه تولد( جبران هزینه‌های درمان ناباروری) را ابداع و به طور انحصاری عرضه کرده است.
    همچنین این شرکت بر اساس اعلام ریاست جمهوری، با رعایت اصل حفظ کرامت مشتری توانسته است طی 9 سال متوالی رتبه اول مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع را در بین بانک ها و بیمه ها و دو سال متوالی در بین تمام دستگاههای دولتی و عمومی کسب کند.
    دریافت تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان طی دو سال متوالی 1394 و 1395 و دریافت گواهینامه رعایت حقوق مصرف کننده طی سه سال 88و 91 و 93 از وزیر صنعت، ‌معدن و تجارت از دیگر دستاوردهای شرکت بیمه البرز در سال های اخیر است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی