عصر بازار

بازدید مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران از شعب استان ایلام

عصر اعتبار- مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران به منظور ارزیابی عملکرد و بررسی نحوه اجرای سیاست های اعتباری نیمه اول سال ۹۶ دوایر ستادی و شعب، به استان ایلام سفر کرد.

بازدید مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران از شعب استان ایلام
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار» ، مرتضی اکبری در سفر به استان ایلام علاوه بر دوایر ستادی از شعب فردوسی(کد2601)، آیت الله حیدری(کد2611)، سیدالشهدا (کد2610) و بلوار آزادی (کد2605) نیز بازدید نمود.
    اکبری در دیدار با کارکنان دوایر ستادی و شعب استان ایلام ضمن قدردانی از زحمات آنان اظهارداشت: در دیدگاه اسلامی تلاش مردم از خلق ثروت، برای توانمندسازی و رفع احتیاجات ضروری نیازمندان جامعه می باشد و ما نیز با بهره گیری از منویات دین مبین اسلام هدف نهایی خود را طراحی و پیاده سازی نظام پولی اسلامی قرار داده ایم.
    وی با تاکید بر رعایت اصول اخلاقی به عنوان یکی از مهمترین آموزه های اسلامی بیان داشت: با توجه به لزوم ارتقاء سطح رضایتمندی مشتریان لازم است تا با تکیه بر سجایای اخلاقی و اصول مشتری مداری به سطحی دست یابیم که ضمن احصای نیاز مشتری آن را در بهترین شکل ممکن پاسخگو باشیم.
    مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران ضمن ارزیابی عملکرد شعب و بررسی آمار منابع، مصارف و میزان مطالبات سررسید شده گفت: کلیه پرسنل باید برای دستیابی به اهداف و افق های تبیین شده تلاش مضاعف داشته باشند و با وحدت و همدلی جایگاه اصلی بانک را ارتقاء دهند.
    شایان ذکر است، در این بازدیدها نجدی مدیر امور استان ها، وکیل مشاور مدیرعامل و رئیس اداره حوزه مدیریت، حیدری رئیس اداره روابط عمومی و بازاریابی و طبلشی رئیس اداره پشتیبانی نیز حضور داشتند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی