عصر بازار

استاندار ایلام بر نقش موثر بانک قرض الحسنه مهر ایران در رفع محرومیت ها تاکید کرد

عصر اعتبار- محمدرضا مروارید استاندار ایلام در دیدار با مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران بر نقش موثر تسهیلات بانک در توانمندسازی اقشار متوسط جامعه و بر لزوم حمایت سازمان ها و نهادها از این خدمات تاکید نمود.

استاندار ایلام بر نقش موثر بانک قرض الحسنه مهر ایران در رفع محرومیت ها تاکید کرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار» ، مرتضی اکبری در این دیدار ضمن تشریح دستاوردها و اقدامات بانک قرض الحسنه مهر ایران در جهت حل مشکلات اشتغالزایی و کارآفرینان کشور از طریق پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بیان داشت: این بانک فعالیت اصلی خود در سال جاری را بر چهار حوزه ازدواج، سلامت، کارآفرینی و معیشت متمرکز نموده است.
    ویذخیره افزود: بانک قرض الحسنه مهر ایران 90درصد منابع قرض الحسنه خود را به پرداخت تسهیلات در زمینه های مختلف مسئولیت های اجتماعی دولت و سازمان ها اختصاص داده است و توجه به کارآفرینی، اشتغال و ازدواج خصوصا در مناطق دور افتاده و محروم کشور را در دستور کار دارد.
    اکبری همچنین فضای استان ایلام برای توسعه فعالیت های قرض الحسنه را بسیار مناسب عنوان کرد و ابراز امیدواری نمود تا با مساعدت و همکاری سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی اقدامات موثری در راه توسعه و آبادانی این خطه ازکشورمان که در حال حاضر بعنوان دروازه عتبات عالیات و تردد میلیونی زوار حسینی(ع) به کشور عراق از این طریق شناخته شده است صورت گیرد.
    در ادامه، مروارید استاندار ایلام نیز ضمن تشکر از همکاری و هم افزایی گسترده بانک قرض الحسنه مهر ایران در این استان اظهارداشت: رفع نیازهای ضروری مردم بویژه اقشار کم درآمد جامعه از طریق تسهیلات قرض الحسنه از جمله موضوعاتی است که باید مورد توجه تمامی دستگاه ها قرار گیرد.
    وی افزود: بانک قرض الحسنه مهر ایران با ارائه طرح های حمایتی می تواند در بالا بردن انگیزه های کاری و کمک به فراهم آوردن مقدمات اشتغالزایی در کاهش نرخ بیکاری موثر باشد.
    استاندار ایلام تصریح کرد: همچنین سازمان ها، نهادها و بنگاه های تولیدی با تقویت همکاری های دوجانبه با بانک قرض الحسنه مهر ایران می توانند با افزایش بهره وری نیروی انسانی، سهم بیشتری از تولید را به خود اختصاص دهند.
    شایان ذکر است، در این دیدار یوسف نجدی مدیر امور استان ها، حیدری رئیس اداره روابط عمومی و بازاریابی و نجفی مدیر شعب استان ایلام نیر حضور داشتند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی