عصر بازار

واگذاری ۱۰ دستگاه کمباین به کشاورزان شهرستان بابل از محل تسهیلات پست‌بانک ایران

عصر اعتبار- طی مراسمی و با حضور دکتر صباغی عضو هیأت مدیره پست‌بانک‌ایران، تعداد ۱۰ دستگاه کمباین به کشاورزان منطقه خوشرودپی بندپی‌غربی شهرستان بابل استان مازندران که از محل منابع تسهیلاتی صندوق توسعه ملی و با عاملیت این بانک خریداری شده بود اعطاء گردید.

واگذاری ۱۰ دستگاه کمباین به کشاورزان شهرستان بابل از محل تسهیلات پست‌بانک ایران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۳:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار» ,در این مراسم دکتر صباغی با اشاره به مأموریت اصلی و اساسی این بانک بعنوان بانک توسعه‌ای و تخصصی حوزه IT و ICT و گستره‌ترین خرده‌بانکدار کشور در راستای تأمین مالی بخش‌های کوچک اقتصادی و حمایت از اشتغال اظهارداشت: حمایت از روستائیان و اعطای تسهیلات به آنان با توجه به انعقاد قراردادهای متعدد با صندوق توسعه ملی، ابعاد وسیعی از رونق چرخه اقتصادی را در راستای حمایت از تولید داخلی و بومی به همراه داشته است و خوشبختانه این
    وی افزود: هم‌افزائی پست‌بانک‌ایران و دستگاه‌های اجرائی روستائی به‌ویژه دهیاری‌ها و بخشداری‌ها و همکاری‌های سازنده و اثربخش این بانک با صندوق توسعه‌ملی و سازمان شهرداری‌ها از جمله اقدامات مؤثری است که این بانک جهت همسوئی با دولت در راستای تحقق اشتغالزائی،‌ فقرزدائی و کاهش شکاف اقتصادی بین شهر و روستا انجام داده است.
    محمد اسفندیاری معاون اشتغال و سرمایه‌گذاری اداره کل امور روستائی و شوراهای اسلامی استانداری مازندران نیز در این مراسم ضمن تقدیر از پست‌بانک‌ایران در راستای همراهی و همکاری با استانداری به جهت عمران و آبادانی روستاهای استان و نقش حمایتی و اشتغالزائی این بانک از این مناطق، اینگونه اقدامات را جلوه‌ای از به ثمر رسیدن شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال دانست.
    کامران طیبی مدیرشعب پست‌بانک استان مازندران و علی جوادی مدیر نمونه باجه خدمات بانکی شهر خوشرودپی هم هر یک درخصوص شاخص‌های عملکردی استان و نحوه تأمین مالی و خرید دستگاه‌های کمباین مطالبی را بیان نمودند.
    همچنین دکتر صباغی در سفر به استان مازندران ضمن حضور در جلسه شورای اداری پست‌بانک‌استان اظهارداشت: بلوغ و رشد هر سازمانی مستلزم پویائی و هم‌افزائی کارکنان در راستای تحقق اهداف آن است.
    وی تصریح کرد: اعطای تسهیلات اشتغالزائی به فعالان حوزه‌های IT و ICT و روستائیان در قالب طرح‌های دارای توجیه‌ اقتصادی از محل صندوق توسعه ملی جز با تلاش‌ و همکاری مجموعه که تجلی همدلی و هم‌افزائی واحدهای ستادی و اجرائی است محقق نمی‌شد که این مهم شایسته تقدیر است.
    صباغی تعامل و انتقال دانسته‌ها و تجربیات بین کارکنان را مهم دانست و این امر را عاملی بر ارتقاء بهره‌وری،‌ بلوغ فکری و کاری و پویایی برشمرد و بر دو رویکرد مهم فعالیت برای حفظ آنچه که داریم و کسب آنچه که نداریم تأکید کرد.
    عضو هیأت مدیره در ادامه با اشاره به تثبیت جایگاه حقوقی پست‌بانک‌ایران بعنوان بانک توسعه‌ای و تخصصی حوزه‌ IT و ICT،‌ گسترده‌ترین خرده‌بانکدار کشور و بانک عامل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و صندوق توسعه ملی بر افزایش سرمایه بانک، درآمدزائی، جذب، حفظ و ارتقاء منابع دفاتر خدمات‌بانکی، مشتری مداری، انضباط اداری، مالی و بهداشت و آموزش پذیری تأکید کرد.
    وی تغییر دیدگاه در پرداخت تسهیلات و گسترده‌تر نمودن مشتریان اعتباری از صنف‌ها و مشاغل مختلف جامعه، بازآفرینی شعب، ارتقاء بانکداری الکترونیک در سطح شعب و دفاتر خدمات بانکی، ایجاد ظرفیت‌های جدید در جذب منابع و پرداخت تسهیلات درسطح شعب جهت تحقق اهداف ابلاغی و ریسک‌پذیری و مسئولیت‌پذیری مدیران و رؤسای شعب استان‌ها و مناطق را ازجمله برنامه‌های بانک درسال‌جاری برشمرد.
    مسعود مهدوی رئیس اداره کل اعتبارات و ارزیابی طرح‌ها، عباس پیرایی رئیس اداره کل نظارت، پیگیری و وصول مطالبات، علی خلیلی رئیس اداره کل حسابداری، مدیریت و بودجه و کامران طیبی مدیر شعب پست‌بانک استان مازندران نیز هریک در این جلسه ضمن تجزیه و تحلیل شاخص‌های عملکری استان رهنمودها و دیدگاه‌های لازم را ارائه کردند.
    گفتنی است: درحاشیه برگزاری مراسم مذکور به جهت همکاری مؤثر مدیریت شعب پست بانک استان مازندران و تعدادی از کارکنان نیکوکار و خیر آن با سازمان مردم نهاد خیریه آبشار عاطفه‌ها، لوح سپاس و تندیسی از سوی این سازمان به دکتر صباغی اهداء شد و سپس وی با اهداء لوح و هدیه از زحمات و تلاش‌های ارزنده اصغر یوسفی رئیس شعبه بهشهر و علی اکبر اردشیری کارشناس مالی این مدیریت که به تازگی بازنشسته شده‌اند تجلیل نمود.
    شایان ذکر است: دکتر صباغی و هیأت همراه دراین سفر از از شعب سوادکوه، بابلسر، قائمشهر و شعبه مرکزی ساری بازدید و رهنمودهای لازم را ارائه نمودند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی