عصر بازار

جشنواره سراسری ورزشی بازنشستگان سالانه برگزار می‌شود

عصر اعتبار- مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: کمیته دائمی برگزاری سالانه جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری به زودی تشکیل و جشنواره سراسری ورزشی بازنشستگان سالانه برگزار می‌شود.

جشنواره سراسری ورزشی بازنشستگان سالانه برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، محمود اسلامیان افزود: دولت به دنبال اجرای طرحی برای حضور رایگان بازنشستگان در مجموعه های ورزشی استان ها است.

    وی بیان داشت: البته در این خصوص کمیته های ورزشی با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان در استان ها تشکیل شده تا شرایطی ایجاد شود که بازنشستگان بتوانند از امکانات ورزشی بهره مند شوند.

    اسلامیان، برگزاری جشنواره ورزشی را با حضور پنج هزار بازنشسته، یکی از برنامه های موثر صندوق بازنشستگی برای بازگشت نشاط و سلامتی میان بازنشستگان عنوان و ابراز امیدواری کرد: این جشنواره در سال های آینده نیز با استقبال گسترده بازنشستگان و کیفیت بسیار بهتری برگزار شود.

    وی با بیان اینکه یک میلیون و 300 هزار بازنشسته کشوری پشتوانه تجربی و سرمایه اجتماعی عظیمی برای صندوق بازنشستگی کشوری محسوب می شوند، گفت: کنش و تعامل مطلوب در سطوح مختلف با بازنشستگانی که زمانی مدیران و کارشناسان خبره در کشور بودند، مدیریت صندوق را در تحقق اهداف و خدمات رسانی بهتر به جامعه هدف، یاری می کند.

    اسلامیان، سفرهای سیاحتی و زیارتی را از دیگر برنامه های رفاهی پیش بینی شده برای بازنشستگان اعلام کرد و گفت: صندوق بازنشستگی کشوری سال گذشته کمک هزینه سفرهای زیارتی و سیاحتی را برای 150 هزار نفر از بازنشستگان فراهم کرد که این میزان امسال به 200 هزار نفر رسیده است.

    وی با اشاره به اینکه صندوق بازنشستگی کشوری برای هریک از بازنشستگان در سفرهای مربوط به عتبات عالیات شش میلیون و 600 هزار ریال می پردازد، گفت: این مبلغ برای سفرهای سیاحتی داخلی، سه میلیون و 300 هزار ریال است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی